English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دستور وزیر اقتصاد برای پرداخت دیه 88 نفر

مدیرعامل شرکت بیمه ایران از دستور وزیر اقتصاد برای پرداخت دیه زندانیان بیمه توسعه و پیگیری آزادی آنها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور،  با پیگیری ستاددیه در خصوص وضعیت زندانیانی که با وجود داشتن بیمه‌نامه تنها به دلیل مشکلات اقتصادی یک شرکت بیمه‌ای در حبس به سرمی‌برند «امراللهی» در گفتگو با همشهری گفت: با دستور موکد وزیر امور اقتصادی و دارایی الویت ما آزادسازی زندانیان ناشی از عدم پرداخت دیه از سوی بیمه توسعه است و در ادامه به بقیه پرونده‌ها رسیدگی خواهیم کرد.

وی همچنین از آزادی 9 نفر دیگر از این زندانیان خبر داد و افزود: با وجود تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه این موضع پیگیری شد و بدنبال آن 9 مددجوی زندانی از حبس استخلاص پیدا کردند.

مدیرعامل بیمه ایران اظهار کرد: در مورد بقیه این افراد هم بنا داریم قبل از آغاز سال جدید خسارت‌ها را پرداخت کنیم تا این افراد سال جدید را در کنار خانواده‌های خودشان باشند.

وی با اشاره به استقرار کارمندان بیمه ایران در بیمه توسعه و تعهد به پرداخت دیون این شرکت گفت: از همه زیان‌دیدگان می‌خواهیم از ازدحام دوباره بپرهیزند تا فرصت کافی برای رسیدگی و پرداخت مطالبات آنها را داشته باشیم.

امراللهی همچنین از پرداخت تعداد 6 هزار و 56 فقره از چک‌های زیان دیدگان تا پایان روز جمعه خبر داد و افزود: رسیدگی به پرونده زیان دیدگان با همکاری بیمه مرکزی ، بیمه ایران  و توسعه ، ستاددیه کشور و سازمان زندانها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از دارنگان چک‌های بیمه توسعه می‌خواهیم برای دریافت وجه خسارت خود به موسسه مالی و اعتباری توسعه در سراسر کشور مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام و چک‌های مربوط را در حساب افتتاح شده کارسازی کنند تا در ظرف مدت سه روز کاری وجه چک موصوف توسط بیمه ایران به حساب‌های مذکور واریز شود.

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۷:۲۱
تعداد کلیک: ۲,۳۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.