English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پنج بر چهار به نفع زندانیان جرائم غیرعمد / 2

بازی دوستانه فوتبال ستاره‌های سابق تیم ملی کشورمان با تیم سیمای استانی بوشهر با نتیجه 5 بر 4 به سود زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستادیه کشور، در این رقابت ورزشی که نتیجه پر گل و جذابی را هم داشت، نیکوکاران و مسئولانی استانی به همراه جمعیت کثیری از جوانان نوع دوست بوشهری از نزدیک شاهد این بازی بودند.

در این بازی دوستانه که ستاره‌های سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال با نتیجه 5 بر 4 بر تیم منتخب صدا و سیمای استان بوشهر برتری یافتند، تماشاگران بوشهری به تشویق دو تیم در طول باز پرداختند.

در ترکیب تیم پیشکسوتان چهره‌های نام آشنایی چون محسن عاشوری، بهروز پرورش خواه، رضا جباری، حسن خان محمدی و محمد نوازی با هدف جلب مشارکت‌های مردمی در این آوردگاه دوستی حاضر بودند.

A1

گل ابتدای بازی پرورش‌خواه، پاس عالی بهرام‌نژاد و گل شیرجه‌ای علیرضا طارمی و مهار ضربه پنالتی بهرام‌نژاد از سوی بهروز سلطانی، دروازه‌بان سابق پرسپولیس لحاظات زیبایی بود که ستاره‌های دهه شصت و هفتاد سرخابی‌ها در نیمه اول این بازی رقم زدند.

در نیمه دوم بازیکنان صدا و سیمای بوشهر با میدان داری احمد ابراهیمی سه گل خورده را جبران کردند اما در دقایق پایانی بازی بود که رضا جباری حریف را پیش انداخت تا در روز جشن انسان دوستی بوشهری‌ها در کمک به زندانیان جرایم غیر عمد برنده اصلی این دیدار ستاره‌های سابق تیم ملی باشند.

a2

سید اسماعیل موسوی، مدیرعامل ستاددیه استان در پایان این بازی ضمن قدردانی از کلیه نهادها، مراکز، شرکتهای دولتی و خصوصی و مراجع قضایی اجرای این برنامه را نشان از نوع دوستی بوشهری‌ها دانست و گفت: در آئین گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که با حضور ورزشکاران و نیکوکاران، این بار در مستطیل سبز برگزار شد، در پایان هر بازی با عواید حاصله زمینه آزادی یک زندانی غیرعمد و آبرومند این استان فراهم شد.

وی ادامه داد: این مراسم معنوی و ورزشی که با عنوان «دیار محبت، دیدار حمایت» و بمنظور آزادسازی زندانیان نیازمند برگزار شد اثر بخشی بسیار بالایی در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی داشته و در پایان دو بازی برگزار شده زمینه آزادی دو نفر از محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادفات فراهم گردید.

a3

گفتنی است در این طرح ورزشی که به همت ستاددیه شعبه استان بوشهر برگزار شد، دادستان، رئیس کل داگستری استان، مدیرعامل شرکت پارس جنوبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیرعامل ستاد دیه، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، مدیران بانک های استان، فرماندهی انتظامی و جانشین فرماندهی انتظامی استان و جمع کثیری از مدیران و روسای دستگاه‌های دولتی و مردمی با هدف اعتلای سنت حسنه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جهت تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور داشتند. 

a6

a5

a4

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۶:۱۱
تعداد کلیک: ۲,۷۵۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.