English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازی‌های‌دوستانه فوتبال به‌منظور آزادی زندانیان‌غیرعمد بوشهری / 1

در آستانه سال نو پیشکسوتان ملی‌پوش تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران با حضور در شهرهای بوشهر برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این استان توپ خواهند زد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید اسماعیل موسوی افزود: کل بدهی زندانیان یادشده 100 میلیاردو 424 میلیون و 936 هزار ریال بود که از این مبلغ 52 میلیارد ریال ازسوی شاکیان به زندانیان جرایم غیرعمد بخشیده و مابقی نیز از کمک‌های مردمی و اعتبارات ستاددیه پرداخت شد.

وی اضافه کرد: ازمجموع 101 نفر آزاد شده 65 نفر جرایم مالی، 23 نفردیه،12 نفر مهریه و یک نفر نیز به جرم ناتوانی در پرداخت نفقه در زندان بودند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان بوشهر با اشاره به مساعدت‌های همیشگی مردم نوع‌دوست بوشهیر در راستای آزادی زندانیان نیازمند گفت: امسال در سطح استان میزبان 21 جشن گلریزان بودیم که مشارکت شهرستان‌های بعضا محروم استان در این مراسم از نقاط قوت این برنامه‌های معنوی بود.

وی با اشاره به آمار 167 نفری زندانیان جرایم غیرعمد استان گفت: شماری از این زندانیان افراد بی بضاعتی هستند که تنها به این علت که نمی‌توانند وثیقه مورد نظر بانکی را برای استفاده از تسهیلات ارایه دهند در حبس به سرمی‌برند.

موسوی5 نفر از این مددجویان واجد شرایط را بانوان اعلام کرد و ادامه داد: در آستانه عید و برای جمع آوری کمک‌های مردمی سه بازی فوتبال با حضور پیشکسوتان تیم‌های پرطرفدار پیروزی و استقلال تهران را  در شهرهای بوشهر، عسلویه و خورموج برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان بوشهر در خصوص تیم‌های ورزشی مقابل پیشکسوتان تهرانی گفت: 2بازی در نظر گرفته شده با تیم‌های فوتبال صدا و سیمای مرکز بوشهر و شهدای خلیج فارس خورموج در روزهای 21 و 22 اسفند ماه برگزار شده و امروز هم بازی آخر یعنی رقابت دوستانه تیم فوتبال انرژی پارس جنوبی با تیم پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

موسوی با دعوت از جوانان بوشهری جهت حضور در ورزشگاه‌های ورزشی اظهار کرد: عواید حاصل از این بازی‌های دوستانه برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد صرف خواهد شد.

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۳۸
تعداد کلیک: ۲,۲۹۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.