English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 225 زندانی غیرعمد عملکرد یکساله ستاددیه آذربایجان‌شرقی

رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاددیه شعبه استان آذربایجان‌شرقی از آزادی 225 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در سال 93 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حجت الاسلام شریفی در آخرین جلسه هیئت مدیره ستاددیه شعبه استان آذربایجان شرقی در سال جاری اظهار کرد: 225 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با همت ستاد دیه استان در 11 ماه سال جاری از زندان آزاد گردیده و به آغوش گرم خانواده باز گشتند.

وی با اشاره به این که این نهاد مردمی در استان یکی از ستادهای دیه فعال کشوری است، گفت: در 11 ماهه سال اخیر 225 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد محکومیت‌های مربوط به موضوع تصادفات، مالی، نفقه، مهریه و ... با حمایت خیرین خداجوی استان از زندان‌های سطح استان استخلاص پیدا کرده‌اند.

رئیس هیأت امنای ستاددیه استان شعبه این استان افزود: از مجموع 225 نفر تعداد 80 نفر مربوط به حوادث  ناشی از تصادفات رانندگی،  98 نفر مربوط به پرونده های مالی، 34 نفرمربوط به مهریه، 8 نفر مربوط به نفقه و 11 نفر نیز از حوادث ناشی از حوادث کارگاهی می باشند.

شریفی ادامه داد: میزان کل محکومیت این 225 نفر مبلغی بالغ بر 56 میلیارد ریال می باشد که از این مبلغ حدود 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاددیه استانی، 11 میلیارد ریال از محل جشن‌های گلریزان برگزار شده، مبلغ 16 میلیارد ریال از محل صندوق مستقل تأمین خسارتهای بدنی و به میزان 6 میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات بانک‌های عامل برای آزادی این تعداد زندانی پرداخت شده است.

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ۰۸:۳۱
تعداد کلیک: ۲,۱۹۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.