English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 21 میلیاردی مردم استان فارس به آزادی زندانیان غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس گفت: مردم خیر استان فارس در جشن های گلریزان برگزار شده در ماه رمضان بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان کمک کردند.

سیّدرضا اسکندری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، اظهار کرد: کمک‌های نقدی خیران استان فارس در جشن‌های گلریزان امسال زمینه آزادی تعداد بسیاری از زندانیان استان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال در 15 شهرستان استان فارس جشن گلریزان برگزار شد، افزود: خیران شهرستان شیراز در مراسم جشن گلریزان که هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در بیست و دوم تیر ماه برگزار شد، 355 میلیون و 561 هزار ریال به صورت نقدی و 1 میلیارد و 129 میلیون ریال به صورت چک پرداخت کرده و برخی از مسئولان و مردم نیز تهعد پرداخت 4 میلیارد و 155 میلیون و 15 هزار ریال را دارند.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس با اشاره به همکاری و مشارکت گسترده مردم استان در امر خداپسندانه گلریزان در ماه مبارک رمضان امسال خاطرنشان کرد: در داراب 11 میلیون و 290 هزار ریال کمک نقدی، 30 میلیون ریال به صورت چک و 241 میلیون ریال تعهد پرداخت جمع آوری شد.

اسکندری کمک‌های نقدی مردم نیک‌اندیش شهرستان زرین‌دشت در جشن گلریزان 37 میلیون و 135 هزار ریال عنوان و تصریح کرد: در شهرستان زرین‌دشت 27 میلیون ریال کمک به صورت چک و 43 میلیون ریال تعهد پرداخت جمع آوری شد.

وی اظهار کرد: کمک‌های نقدی مردم اقلید در جشن گلریزان 19 میلیون و 500 هزار ریال بوده و 39 میلیون و 500 هزار ریال به صورت چک و 109 میلیون و 500 هزار ریال نیز به صورت تعهد پرداخت جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس افزود: کمک‌های نقدی مردم مرودشت  در قالب جشن گلریزان 210 میلیون و 850 هزار ریال بوده و 362 میلیون ریال به صورت چک و 33 میلیون ریال نیز تعهدات پرداخت خیران این شهرستان بوده است.

اسکندری خاطرنشان کرد: خیران  شهرستان لارستان 268 میلیون و 480 هزار ریال به صورت نقدی و 467 میلیون و 130 هزار ریال در قالب چک پرداخت کرده و نسبت به پرداخت 11 میلیون و 800 هزار ریال نیز تعهد داده‌اند.

وی تصریح کرد: کمک‌های نقدی مردم کازرون 106 میلیون و 150 هزار ریال بوده و 79 میلیون ریال به صورت چک و 356 میلیون ریال نیز به صورت تعهد جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس گفت: کمک‌های نقدی خیران آباده 34 میلیون و 100 هزار ریال بوده و 109 میلیون ریال در قالب چک جمع‌آوری شده و خیّران نیک‌اندیش آباده نسبت به پرداخت 400 میلیون ریال نیز برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تعهد داده‌اند.

اسکندری با اشاره به اینکه در شهرستان فیروزآباد در پانزدهم تیرماه جشن گلریزان برگزار شده، اظهار کرد: 31 میلیون و 300 هزار ریال کمک‌های نقدی در این مراسم جمع‌آوری شده و مبلغ 115 میلیون ریال در قالب چک و 83 میلیون ریال تعهد پرداخت صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه ستاد دیه شهرستان استهبان در سی و یکم تیرماه اقدام به برگزاری جشن گلریزان کرده خاطرنشان کرد: 30 میلیون و 20 هزار ریال به صورت نقدی، 23 میلیون ریال به صورت چک و 16 میلیون و 500 هزار ریال نیز در قالب تعهد از خیّران این شهرستان گردآوری شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس تصریح کرد: کمک‌های نقدی مردم خیّر شهرستان فسا 62 میلیون ریال بوده که مبلغ 100 میلیون ریال به صورت چک پرداخت شده و خیّران این شهرستان برای پرداخت 186 میلیون ریال نیز تعهد دادند.

اسکندری  اظهار کرد: کمک‌های نقدی مردم خیّر و نیک‌اندیش نیریز 225 میلیون و 801 هزار ریال بوده و 226 میلیون ریال آن در قالب چک و 163 میلیون ریال نیز در قالب تعهد پرداخت  بوده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان بوانات بازداشت‌گاه راه‌اندازی نشده، گفت: مراسم جشن گلریزان در شهرستان بوانات به همت والای مسئولان و خیّران این شهرستان و با حضور مسئولان استانی در پنجم مردادماه برگزار شده و در این مراسم خیّران شهرستان 13 میلیون و 500 هزار ریال به صورت نقدی به آزادسازی زندانیان کمک کرده و 50 میلیون ریال نیز تعهد پرداخت داشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس افزود: در مراسم گلریزان نورآباد 150 میلیون ریال کمک نقدی، 15 میلیون ریال در قالب چک و 50 میلیون ریال به صورت تعهد پرداخت جمع‌آوری شد.

اسکندری خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی مردم خیّر جهرم 440 میلیون ریال بوده و 160 میلیون ریال به صورت چک و 230 میلیون ریال به صورت تعهد پرداخت شده است.

وی با تشکر از مردم خیّر و نیک‌اندیش استان برای شرکت در این برنامه خداپسندانه، تصریح کرد: در سراسر استان 15 مراسم جشن گلریزان برگزار شده و مجموع دریافتی نقدی، چک و تعهدات از سوی خیّران 20میلیارد و 598 میلیون و 687 هزار ریال بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس با اشاره به اینکه در مجموع جشن‌های گلریزان در سراسر استان مبالغ دریافتی در قالب چک 2 میلیارد و 881 میلیون و 630 هزار ریال بوده است، اظهار کرد: مجموع تعهدات خیّران برای مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد 6 میلیارد و 127 میلیون و 815 هزار ریال بوده است.

اسکندری با بیان اینکه مبالغ جمع‌آوری شده در هر شهرستان برای آزادی زندانیان همان شهرستان هزینه می‌‌شود، افزود: در برخی از شهرستان‌ها مردم خیّر از این امر خداپسندانه استقبال کرده و بسیاری از شهرستان‌ها از جمله جهرم، مرودشت، کازرون، لارستان و استهبان خیّران کمک‌های خود را پس از فصل برداشت محصولات خود به ستاد دیه شهرستان مربوطه ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به رشد تعهدات و وجوهات اهدایی خیّران استان در مراسم جشن‌های گلریزان امسال نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 653 نفر توسط ستاد دیه استان فارس از زندان آزاد شدند که 16 نفر زن و 637 نفر مرد بوده‌ و 352 نفر به جرم محکومیت مالی و 301 نفر به جرم محکومیت دیه در زندان بوده و امید که امسال زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان فراهم شود.

مدیر عامل ستاد دیه استان فارس با بیان اینکه ستاد دیه استان فارس در سال گذشته رتبه برتر کشوری را در جذب اعتبارات دولتی به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: ستاد دیه استان فارس در سال گذشته میزان 130 میلیارد ریال وجوهات از مرکز کشور دریافت کرده و این مبالغ در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه شده است.

اسکندری برگزاری جشن‌های گلریزان در استان فارس را مرهون زحمات مسئولان استان دانست و گفت: مدیرکل و روسای زندان‌ها و رئیس و هیئت مدیره ستاد دیه و خیّران محترم استان فارس در راستای برگزاری جشن‌های ستاد دیه تلاش کرده و امید که این امر خداپسندانه در استان تقویت شود.

۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳
تعداد کلیک: ۲,۶۸۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • منصوری
  • ۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۵۵
  • 0
  • 0
    0

با سلام خدمت حاج آقا اسکندری. ما زحمت فراوان شما را مشاهده میکنیم تشکر کردن چیزی نیست در مقابل زحمات شما. انشااله در این راه به تمام خواسته های خود برسید


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.