English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تلاش برای آزادی 100 زندانی نیازمند استان آذربایجان شرقی

در روزهای باقیمانده از سال مدیرعامل ستاد دیه شعبه آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از حمایت‌های همیشگی مردم نوع دوست و انقلابی این استان از آزادی 100 زندانی جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری از زندان‌های سطح استان خبر داد.

 

حجت الاسلام «حمزه علی محرمی» در گفت و گو با میزان درباره آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اظهارکرد: از ابتدای امسال تا کنون 225 زندانی آزاد شده اند که از این تعداد 80 نفر بابت تصادفات رانندگی، 98 نفر به علت محکومیت‌های مالی غیرکلاهبرداری، 34 نفر مطالبه مهریه، 8 نفر زندانی نفقه و 11 نفر ناشی از حوادث کاربوده اند.

وی گفت: با تلاش این ستاد برای آزادی این تعداد زندانیان دو میلیارد و 650میلیون تومان از سوی شکات جلب رضایت شده است. زندانیان جرایم غیر عمده آزاد شده مشمول دیه تصادفات، محکومیت های مالی بوده اند که بخش عمده بدهی این افراد توسط خیرین تامین و به شاکیان پرداخت شد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان آذربایجان شرقی نقش خیران و کمک های مردمی را در آزادی زندانیان موثر ارزیابی کرد و افزود: خیران سال گذشته با برگزاری جشن گلریزان بیش از 3 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرده اند.

محرمی در ادامه از برگزاری طرح نوروزی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبرداد و گفت: همزمان با روزهای پایانی سال از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی لازم انجام می شود تا با کمک های خیران تعداد 100 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌ها آزاد شوند.

وی با گلایه از عملکرد مجموعه‌های فرهنگی استان اظهارکرد: ریشه بسیاری از جرایم را می توان با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب خشکاند و در این زمینه باید اقدامات فرهنگی لازم در جامعه انجام شود.

۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ۱۴:۰۸
تعداد کلیک: ۲,۴۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.