English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک به ستاددیه کمک به حفظ شرافت انسان‌های گرفتار است

خوزستان/هاشم نیا
مدیر کل صدا و سیمای خوزستان در دیدار با مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان گفت: کمک معنوی و مادی به ستاد دیه کمک به حفظ شرافت انسانهای گرفتار است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مدیرعامل ستاددیه شعبه خوزستان با حضور در مرکز صدا و سیمای استان پیرامون سیاست‌های کلان این نهاد مردمی در زمینه اطلاع رسانی، جلب مشارکتهای اجتماعی و همچنین  فرهنگ‌سازی در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم غیرعمد از طریق رسانه ملی بحث و تبادل نظر با مدیر و معاونان آن مجموعه پرداخت.

حجت‌الالسلام هاشم‌نیا رسانه ملی را رکن اصلی فرهنگ‌سازی در جامعه اعلام کرد و گفت: تولید برنامه‌های آموزشی و استمرار در اثرگذاری بر اقشار مختلف مردمی ضامن سلامت رفتار و اصلاح بسیاری از ناهنجاریهای فرهنگی است.

وی اظهار کرد: صدا و سیما میتواند ضمن مشارکت در عرصه پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها ضمن معرفی ستاد دیه در جلب مشارکتهای مردمی برای نجات افراد گرفتار در زندان که نه از روی عمد بلکه در اثر وقوع یک حادثه ناگهانی و یا غیرقابل پیش بینی راهی حبس شده‌اند، نقش اساسی ایفا کند.

هاشم‌نیا با تشکر از مساعدت سیمای استان در برگزاری باشکوه جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان نیازمند ابزار امیدواری کرد:  با تعامل پیوسته این آمادگی را داریم تا با معرفی پرونده‌های خاص در جهت تولید مستندهای مناسب شاهد کاهش حداکثری محکومان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در این استان باشیم.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان هم با اعلام خرسندی از تعامل با ستاد دیه استان، برای تحقق اهداف انساندوستانه و خداپسندانه اعلام آمادگی کرد و گفت: با همکاری ستادددیه و سایر نهادهای ذیربط طبق برنامه ریزی مدون و هدف گذاری شده از ظرفیتهای رسانه استفاده حداکثری را در کاهش زندانیان و نیز پیشگیری از ورود به زندان انجام خواهیم داد.

رحیمی با بیان اینکه جرائم غیرعمد واقعه‌ای است که همه آحاد جامعه می‌توانند بدان مبتلی شوند، افزود: کمک به زندانیان جرائم غیر عمد کمک به حفظ شرافت و انسانیت این قشر بی پناه است و هر فعالیتی در راستای پیشگیری  از وقوع جرائم غیرعمد می‌تواند بر صیانت از سلامت اجتماعی بیافزاید.

11

۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۰۷
تعداد کلیک: ۲,۳۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.