English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 190 زندانی غیرعمد با گذشت 65 میلیاردی شکات مازندرانی

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان مازندران از گذشت 65 میلیاردی شکات برای آزادی 190 زندانی جرایم غیرعمد خبرداد و گفت: از این تعداد 26 نفر با اهدای یک میلیاردی خیرین از زندان آزاد شده‌اند.

محمد علی غمگسار در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان درباره آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 190 زندانی جرایم غیرعمد با گذشت 65 میلیارد و 375 میلیون و 610 هزار و 18 ریالی شکات و پرداخت مبلغ 51 میلیارد و 388 میلیون و 581 هزار و 163 ریال از سوی بانک‌های عامل، ستاد دیه مرکز و صندوق تامین خسارتهای بدنی از زندان آزاد شده اند.

وی همچنین گفت: تعداد 19 زندانی جرایم غیرعمد دیه نیز با پرداخت 6 میلیارد و 904 میلیون ریال به زودی از زندان آزاد می شوند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه این استان با بیان اینکه زندانیان تصادف بیشترین آمار زندانیان جرایم غیرعمد استان را تشکیل می دهند اضافه کرد: متاسفانه عدم داشتن گواهینامه رانندگی بیشترین آمار این زندانیان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه کاهش آمار زندانیان جرایم غیرعمد در اولویت ستاد دیه است، گفت: از ظرفیت‌های سخنرانی روحانیون و ائمه جماعات می‌توان در نماز جمعه و جماعت استفاده کرد چرا که این موضوع نقش بسزایی در کاهش آمار زندانیان جرایم غیرعمد داشته است و باید در این راستا بسترهای لازم فراهم شود.

۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۱۱
تعداد کلیک: ۲,۳۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.