English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

وجود 237 زندانی غیرعمد در شأنیت استان کرمان نبوده و نیست

مدیرکل زندانها و نائب رئیس هیئت مدیره ستاددیه شعبه کرمان با اشاره به سابقه تارخی این استان گفت: هرگز جمعیت 237 نفری محکومان غیرعمد استان در شأنیت دیار کریمان نبوده و نیست.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، صبح دیروز (12 اسفند ماه) اعضای ستاددیه شعبه استان کرمان با ابوالحسن صادقیِ جهانی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز استان  کرمان دیدار و در خصوص انجام برنامه‌های مشارکتی و تولید مستندات آموزشی به گفتگو پرداختند.

در این دیدار سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه شعبه کرمان با تقدیر خدمات ارزنده از حجت الاسلام موسوی مدیرکل سابق صدا و سیمای این استان گفت: رسانه ملی و به طور ویژه سیمای استانی در یک دهه اخیر همکاری بسیار خوبی با این نهاد مردمی داشته و همواره در زمینه برگزاری جشن‌های گلریزان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و پیشگیرانه با محوریت جرائم غیر عمد ساعی و همراه بوده‌اند.

وی با اشاره به سوابق مدیر فعلی سیمای استانی اظهار کرد: امیدواریم صدا و سیمای مرکز کرمان بر حسب دغدغه مسئولین دلسوز خود همانند گذشته همکاری خوب خود را با ستاد دیه شعبه استان ادامه داده و در حل بسیاری از مشکلات خانمان سوز اجتماعی فعال باشد.

ولی‌نیا، نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه شعبه این استان نیز در سخنانی، دلیل عمده ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها را عدم آگاهی به قوانین و مقررات دانست و تصریح کرد: کرمان استانی با یک پیشینه‌ بلند تاریخی است که بایستی مردم و به ویژه مسئولین آن برای احترام و حفظ این گنجینه غنی، تمام توجه خود را مبذول این نکته مهم کنند که جمعیت 237 نفری محکومان غیرعمد حال حاضر زندانهای این استان هرگز در شأنیت دیار کریمان نبوده و نیست.

در ادامه مدیر کل سیمای استانی گفت: کار در صدا و سیما فعالیت سنگین و حساسی است که هر چه به سمت جلو حرکت می‌کنیم ضرورت توجه به امور فرهنگی و تعامل بین سازمانی در جهت پویایی و چالاکی مجموعه بیشتر احساس می‌شود.

صادقیِ گفت: صدا و سیما یک اتاق فکر فعال است که وسعتش به اندازه همه مردم بوده که اثرگذاری این رسانه نیز همین حضور عموم اقشار مختلف مردمی و همکاری با نهادهای مردم نهاد تضمین می‌کند.

وی عدم ضریب نفوذ خانواده‌ها را بر فرزندان به عنوان یکی از عوامل بازدارنده جوانان از حرکت به سمت بزه یاد  کرد و افزود: با عنایت به همین اهمیت در حوزه رسانه تمام تلاش ما در رفتار اثباتی است .

مدیر سیمای استانی دنا ادامه داد: در مجموعه‌ای که ما تنها یک مجری هستیم، در مبانی دینی و فرهنگی نمی‌توان به طور تخصصی ارائه نظر بپردازیم، اما برای این نیاز همواره تلاش بر این بوده است که ضمن تشریک مساعی با اهل فن و کارشناسان دینی با معرفی سبک اسلامی و ایرانی در بین خانواده‌ها اثرگزار باشیم.

صادقی ادامه داد: صدا و سیما در هرحوزه یک کارشناس می خواهد که امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولین استان و بالاخص ارتباطات نزدیک با مسئولین ستاد مردمی دیه بتوانیم آنچه را که در خور شأن نظام و ملت شریف استان کرمان است را به منصه ظهور برسانیم . 

۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰
تعداد کلیک: ۲,۶۵۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.