English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۴۰ زندانی غیرعمد استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد می‌شوند

مدیر عامل ستاد دیه شعبه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۴۰ زندانی غیرعمد این استان آزاد می‌شوند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید نظر زینی‌پور در این خصوص اظهار داشت: در آستانه سال نو با همکاری خوب شکات، مددکاران زندانها و هیرین خداجوی استانی تا پایان هفته جاری برگه آزادی این 40 زندانی جرائم غیر عمد به زندان‌های استان ارسال خواهد شد.

وی عنوان کرد: مبلغ بدهی مددجویان 42 میلیارد و 395 میلیون ریال بوده که با تلاش مددکاران ستاددیه و مساعدت شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، مبلغ 31 میلیارد و 930 میلیون ریال از شاکیان گذشت رضایت اخذ شده است.

زینی‌پور،  مبلغ پرداختی بابت آزادی این زندانیان را 10 میلیارد و 466 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ از محل کمک‌های خیرین، منابع قرض‌الحسنه بانک‌های عامل، کمک‌های ستاد دیه کشور و استان مبلغ مورد نیاز تأمین و چک‌های بدهی افراد صادر گردید و در روز شنبه (نهم اسفند ماه) جهت ارائه به اجرای احکام دادگستری‌های مربوطه تحویل مددکاران ستاد دیه قرار گرفت.

وی از تلاش ستاد دیه کشور و نیکوکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت آزادی تمام مددجویان بدهکار دیه جرائم غیرعمد تا پایان سال خبر داد و گفت: آمار جرائم مالی ورودی به زندان‌های این استان  روند صعودی دارد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همه تلاش‌های انجام شده آمار زندانیان بدهکار مالی در زندان‌های استان کاهش چندانی نداشته است.

زینی‌پور از قضات استان درخواست کرد که در صورت امکان با قبول درخواست اعسار به تقسیط بدهی این زندانیان از ورود آنان به زندان‌های استان جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک بودن به شب عید از همه نیکوکاران و خیرین درخواست داریم که این نهاد مردمی را برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد یاری کنند.

 

۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۵۶
تعداد کلیک: ۲,۵۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.