English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۵۵۰ میلیون ریالی لنگرودی‌های برای آزادی زندانیان دیه

رئیس ستاد دیه لنگرود با اشاره به برگزاری جشن گلریزان رمضان در این شهر از کمک ۵۵۰ میلیون ریالی لنگرودی‌های برای آزادی زندانیان غیرعمد دیه خبر داد. ایرج نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در لنگرود، اظهار کرد: سال گذشته 35 نفر از زندانیان غیرعمد در زندان حضور داشتند که برای آزادی آنها 110 میلیون تومان نیاز بود .
وی افزود: خیرین شهرستان لنگرود با کمک 32 میلیونی خود 23 نفر را آزاد کردند و مبلغ 3 میلیون نیز از شاکیان پرونده ها مورد عفو قرار گرفت.
رئیس ستاد دیه لنگرود تصریح کرد: در سال 92 تعداد زندانیان جرائم غیر عمد در لنگرود به 9 نفر رسید که برای آزادی آنها نیز به مبلغ 112 میلیون تومان نیاز است.
نجفی خاطرنشان کرد: خیرین شهرستان لنگرود 55 میلیون تومان برای آزای زندنیان غیر عمد شهرستان کمک کردند و انتظار داریم با رایزنی‌هایی که بخش مددکاری زندان لنگرود با شاکیان پرونده‌ها، بتوانیم رضایت شاکیان را برای آزادی این زندانیان بگیریم تا به آغوش گرم خانواده خود برگردند.
رئیس ستاد دیه لنگرود با اشاره به اهمیت آزاد نمودن زندانیان غیرعمد دیه، گفت: با زندانی شدن یک مجرم غیرعمد، دست کم دو خانواده دچار مشکل می‌شوند و امنیت خانواده‌ها به شدت مخدوش می‌شود.
نجفی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: ما از نظر اجتماعی وضعیت خوبی داریم ولی بی‌احتیاطی در جامعه ما بیش از حد و نگران کننده است.
رئیس ستاد دیه لنگرود گفت: کمک برای رهایی طیف گسترده‌ای از جامعه ازجمله خانواده‌های این افراد و خانواده های شاکیان از بند معضلات و مشکلات اجتماعی اقدامی ارزشمند و ستودنی است.
۲۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۷:۳۱
تعداد کلیک: ۲,۳۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.