English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی یک زندانی غیرعمد با کمک مالی مادر سه شهید

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان همدان گفت: مادر سه شهید سرافراز دوران دفاع مقدس با حضور در این ستاد و کمک مالی موجبات آزادی یک زندانی جوان جرائم غیرعمد این استان را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، یدالله روحانی‌منش با اعلام این خبر افزود: در سال 91 بدنبال یک سانحه رانندگی موتورسواری سبب مجروحیت شدید یک عابر پیاده شده و به دنبال عدم توانایی در پرداخت دیه ناشی از این تصادف از اواخر آبان ماه سال جاری راهی زندان می‌شود.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان همدان گفت: فرد عابر که از ناحیه ساق پا و زانو به شدت آسیب دیده بود درخواست دیه خود را صرفا به جهت هزینه درمانی خود تا کنون پیگیری کرده است.

وی اضافه کرد: طبق نظر مرجع قضایی راکب موتور سیکلت محکوم به پرداخت 22 میلیون و 500 هزار ریال دیه محکوم می‌شود که علیرغم تعیین مدت دو ساله برای تامین مبلغ دیه اما در تأمین آن موفق نبوده است.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان همدان با تقدیر از حضور ارزشمند مادران سه شهید دفاع مقدس در این نهاد مردمی اظهار کرد: مادر شهیدان تیموری پس از اطلاع از وضعیت این جوان 26 ساله که نزدیک به سه ماه در حبس به سرمی‌برد، با پرداخت میزان دیه زمینه آزادی این زندانی را فراهم کرد.

روحانی‌منش ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون با کمک معنوی و مادی همین خیرین زمینه آزادی 222 زندانی جرایم غیرعمد استان فراهم شده است.

وی تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان را 248 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد که 69 پرونده بدلیل پرونده‌های مربوط به حوادث رانندگی، 177 نفر به جهت محکومیت‌های مالی و 2 زندانی نیز به جهت حوادث کارگاهی در حبس به سرمی‌برند که این افراد در روزهای منتهی به سال نو بیش از هر موعدی نیازمند دستگیری و مساعدت همشهریان نوعدوست خود هستند.

۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۳۲
تعداد کلیک: ۲,۴۵۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.