English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گذشت 40 میلیاردی شکات برای آزادی 78 زندانی نیازمند

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان سیستان وبلوچستان از آزادی 78 زندانی جرایم غیرعمد با رضایت 40 میلیاردی شکات خبرداد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، رحمدل بامری در گفت وگو با میزان با بیان این مطلب گفت: این تعداد از مددجویان با بدهی بالغ بر 82 میلیارد و 272 میلیون و 531 هزار و 779 ریال از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.

وی نقش شکات را در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تاثیرگذار دانست و افزود: شکات مبلغ 40 میلیارد و 514 میلیون و 712 هزار و 86 ریال از بدهی شان گذشت و همچنین مابقی این مبلغ را ستاد دیه مرکز و استان پرداخت کرده است.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه این استان همچنین از آزادی 20 زندانی نیازمند در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: پرونده این تعداد از زندانیان بررسی شده و به زودی از زندان‌های استان آزاد می‌شوند.

بامری، در ادامه از برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند همزمان با سال نو خبرداد و گفت: در حال حاضر 80 زندانی جرایم غیرعمد در انتظار آزادی هستند که امیدواریم با کمک های خیرین و گذشت شکات این تعداد از زندانیان آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان سیستان و بلوچستان افزود: خیرین وهمچنین مسئولان می توانند برای توسعه پوشش حمایتی وخدماتی این نهاد انساندوستانه، با واریز کمک های خودستاد دیه رادرامرآزادسازی زندانیان نیازمند یاری کنند.

وی اضافه کرد: در هشتمین جلسه ستاد دیه استان تعدادی از پرونده های زندانیان جرایم غیرعمد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد که می تواند زمینه آزادی تعداد دیگری از زندانیان دیه را فراهم کند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تصادفات بیشترین آمار زندانیان جرایم غیرعمد در استان است تاکید کرد: باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم در زمینه کسب گواهینامه رانندگی صورت گیرد تا افراد قوانین و مقررات را مورد رعایت قرار دهند و بدون گواهینامه اقدام به رانندگی نکنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با انجام اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی به مردم آمار زندانیان جرایم غیرعمد در تصادفات کاهش یابد.

بامری، در ادامه بحث ضمانت های افراد در بانک ها را نیز مورد بررسی قرار داد و گفت: متاسفانه پرونده هایی در زمینه جرایم مالی داریم که ضامن به خاطر عدم پرداخت اقساط و دسترس نبودن وام گیرنده، راهی زندان شده است.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه گذشت شکات در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان بسیار بالاست اما انتظار ما گذشت بیشتری از شکات است تا زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شود.

۹ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۱۶
تعداد کلیک: ۲,۱۶۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.