English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

72 زندانی مالی اردبیل در آستانه آزادی

مدیرعامل ستاددیه شعبه اردبیل در خصوص طرح ویژه این نهاد مردمی در روزهای پایان سال گفت: با بررسی به عمل آمده 72 نفر از محکومان مالی جرایم غیر‌عمد و غیرکلاهبرداری این استان در آستانه آزادی هستند.

 

به گزارش روابط عمومی کشور، مسعود انزابی در جمع خبرنگاران افزود: با همت مردم نوعدوست استان اردبیل و در قالب طرح نوروزی 72 زندانیان مالی پرونده‌های مربوط به مهریه، نفقه و صدور چک تا شب عید آزاد خواهند شد.

وی مبلغ بدهی این تعداد زندانی را بیش از 2 میلیارد تومان اعلام کرد و افرود: البته این میزان در فرآیند آزادی و با همت همیشگی شکات فهیم و طلبکاران بلندهمت به کمتر از  این مبلغ کاهش خواهد یافت تا این افراد نیز سال جدید را کنار خانواده تحویل کنند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان اردبیل با تقدیر از کمک‌های معنوی و مادی نیکوکاران استانی افزود: با همت خیرین خداجوی در ماه گذشته با برگزاری جشن گلریزانی در زندان مرکزی اردبیل زمینه آزادی ۷۲ تن از مددجویان جرایم غیر عمد فراهم گردید که با مبلغ  بدهی ۴۰میلیارد و ۹۸۹میلیون ریالی در زندان به سرمی‌برند.

انزابی به عملکرد این نهاد مردمی در طول سال جاری پرداخت و گفت: از ابتدای سال ۹۳ تا به حال تعداد ۳۸۳ فقره پرونده درستاددیه شعبه این استان تشکیل شده که از این تعداد پرونده ۲۴۰ نفر از آنها با مبلغ کل بدهی ۱۰۷میلیاردو ۷۳۲میلیون ریالی از زندانهای سطح استان آزادشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یکصد پرونده واجد شرایط نیز در این نهاد مردمی در حال رسیدگی در جهت آزادی هستند، اظهار کرد: امیدواریم با مساعدت مردم متعهد و نیکوکار استان اردبیل تعداد زیادی از این افراد نیز تاپایان سال جاری آزاد و به نزد خانواده‌های خود برگردند.

مدیرعامل ستاددیه این استان گفت:  برگزاری جشن گلریزان و همت عمومی در جهت آزادی مددجویان غیرعمد در اردبیل منحصر در ماه رمضان یا برخی مناسبت‌ها نبوده و دغدغه مسئولین و مشارکت مردمی آحاد مختلف این استان ثابت کرده‌اند که هموراه دستگیر نیازمندان و همشهریان خود بوده و در راستای آزادی زندانیان اهتمام ویژه‌ای دارند.

۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۴۲
تعداد کلیک: ۲,۸۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.