English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲۸ زندانی قدیمی استان کرمان در اولویت ستاددیه

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان کرمان از آزادی ۲۸ زندانی جرایم غیرعمد در آستانه سال نو خبر داد و گفت: اولویت آزادی با زندانیان قدیمی است که بیش از یک سال در حبس به سرمی‌برند.

سید حجت‌الله موسویقوام در گفت‌و‌گو با میزان در خصوص آمار آزاد‌های این نهاد مردمی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون  تعداد ۱۴۷ نفر با مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون و ۹۶۲ هزار ریال از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

وی با دعوت از خیرین خداجوی استان در راستای مشارکت در طرح ویژه نوروزی این ستاد در آزادی زندانیان غیرعمد، گفت: از این تعداد زمینه آزادی ۳۲ نفر با پرداخت بدهی ۲۱۲ میلیون تومانی آنها از سوی نیکوکاران فراهم شده است.

موسوی‌قوام ادامه داد: ۴۱ نفر با پرداخت کمک یک میلیارد و 912 میلیون تومانی ستاد دیه کشور و ۵ نفر نیز از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت‌های بدنی با مبلغی معادل ۳۹۶ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان از زندانهای سطح این استان آزاد شده‌اند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان کرمان اظهار کرد: ۲۸ نفر این زندانیان واجد شرایط از محل اعتبارات تسهیلات قرض الحسنه بانک‌های عامل با مبلغ بدهی ۸۴۵ میلیون تومان و ۴۱ نفر هم با اخذ رضایت شاکی بدون پرداخت وجه آزاد شده‌اند.

موسوی قوام با بیان اینکه مهریه بیشترین آمار زندانیان جرایم غیرعمد این استان است، بیان کرد: در حال حاضر ۲۲۹ نفر زندانی جرایم غیرعمد درانتظار آزادی‌اند که از این تعداد ۴۵ نفر بدهکار دیه هستند.

وی افزود: همزمان با روزهای پایانی سال تعداد ۲۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که ورودی سال ۹۲هستند به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

۵ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵
تعداد کلیک: ۲,۲۲۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.