English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

خدمت‌‌ در راستای آزادی زندانیان غیرعمد نعمت الهی است

مدیرعامل ستاددیه شعبه سیستان و بلوچستان، در دیدار با مدیر و کارشناسان بانک رفاه این استان گفت: خدمت‌رسانی در آزادی زندانیان نیازمند یک نعمت الهی است که بی توجهی به آن نقمت فردی و اجتماعی را بدنبال دارد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در جلسه مشترک مدیرعامل ستاددیه شعبه سیستان و بلوچستان با مدیر و کارشناسان بانک رفاه کارگران این استان که در محل ستاد دیه برگزار شد، رحمدل بامری با تقدیر از تلاشهای بانک رفاه، گفت: با وجود تعامل خوب فیمابین انتظار ستاد دیه استان از مجموعه بانک رفاه بالا بوده و خواستار این است که این همکاری‌ها تنها در برگزاری جشن‌های  گلریزان خلاصه نشده و این ارتباطات در سایر ایام سال نیز ادامه داشته باشد .

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اینکه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری یک فرصت است که اگر درست استفاده شود نعمت می‌شود و اگر غیر از این باشد، نتیجه‌اش نقمت خواهد بود، اظهار کرد: برای همه مسئولین امکان خدمت در راستای آزادی زندانیان آبرومند و نیازمند نعمتی است که بایستی آن را قدر بدانیم و در هر سنگری که قرار داریم با تمام وجود به ارائه خدمت بپردازیم.

در ادامه مدیر امور شعب بانک رفاه استان سیستان بلوچستان با استقبال از همکاری این بانک در اجرای طرح‌های مشترک با ستاددیه شعبه استان گفت: با تمام امکانات و ظرفیت از طرح‌های این نهاد مردمی در راستای آزادی افرادی که به طور ناخواسته راهی زندان شده‌اند، استقبال می کنیم.

پناهنده، با اشاره به ظرفیت‌های بانک رفاه در زمینه افزایش جلب مشارکت‌های مردمی، خاطر نشان کرد : بانک رفاه به عنوان یکی از هشت بانک تجاری کشور از ارائه تسهیلات مناسب برای آزادی زندانیان بدهکاران دیه و محکومان مالی غیرعمد و غیرکلاهبرداری اسقبال می‌کند.

وی ادامه داد: انتخاب این بانک به مدت 8 سال متوالی به عنوان بانک برتر در حوزه تکریم و خدمت به ارباب رجوع نشان از سابقه این مجموعه در خصوص فعالیت‌های عام المنفعه داشته و امیدواریم با همکاری ستاددیه شعبه این استان شرایط آزادی مددجویان مورد حمایت این ستاد مردمی را فراهم نمود و بیش از گذشته توفیق خدمت رسانی داشته باشم.

وی اظهار کرد : بانک رفاه آمادگی خود را در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی، بویژه نصب دستگاه خودپرداز و کارت خوان، هدایای تبلیغاتی، تهیه و توزیع برگه‌ها و کتابچه‌های آموزشی برای مراجعین به این بانک و خیرین ستاددیه اعلام می‌کند.

۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۱۹
تعداد کلیک: ۱۱,۰۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.