English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گذشت ۷ میلیاردی شکات از بدهی ۶۴ زندانی

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای آزادی 64 زندانی غیرعمد این استان مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد و و ۵۳۰ میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه داشته‌ایم.

 

عبدالحمید خدایاری، در گفت‌و‌گو با میزان درباره آزادی این تعداد از مددجویان اظهارکرد: ۱۲ نفر از مددجویان با بدهی کمتر از یک میلیون تومان با اعتبار ۱۶۵ میلیونی ستاد دیه استان و همچنین ۴۵ نفر با اعتبار ستاد دیه مرکز با بدهی ۸ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال و ۶ نفر نیز با کمک ۲ میلیارد و ۹۷۸ هزار ریالی صندوق تامین خسارت‌های بدنی بیمه از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴ زندانی با بدهی بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۳۶۶ میلیون و ۳۵۵ هزار ریال از زندان‌های استان آزاد شده‌اند، گفت: بانک‌های عامل با اعطای وام‌های قرض الحسنه به مبلغ یک میلیارد و ۶۱۵ هزار ریال در زمینه آزادی این مددجویان همکاری داشتند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان ایلام در ادامه از آزادی ۶۲ زندانی جرایم غیرعمد همزمان با سال نو خبرداد و گفت: این تعداد از زندانیان نیز با بدهی ۵۸ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال با کمک ستاد دیه به زودی آزاد خواهند شد.

۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۵۹
تعداد کلیک: ۲,۱۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.