English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همکاری‌ستاددیه و مرکزسیمای‌اصفهان در تولید برنامه‌های‌آموزشی

در پی انتصاب احمدی، به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان، مدیرعامل ستاددیه شعبه استان اصفهان با وی دیدار و در خصوص تولید و پخش برنامه‌های پیشگیرانه به گفتگو پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این جلسه که در محل حوزه ریاست مدیر سیمای استانی برگزار شد، احسانی مدیرعامل ستاددیه شعبه اصفهان ضمن شرح فعالیت‌های فرهنگی این نهاد مردمی در راستای پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندانها گفت: همواره از بدو تاسیس این ستاد در استان در کنار بحث آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی عمومی پیرامون قوانین و مقررات مربوط به پرونده‌های مهریه و چک، تصادفات و حوادث کارگاهی تلاش کرده و برنامه‌های مستمری داشته‌ایم.

وی با تأکید بر قدرت اثرگذاری رسانه و میزان مخاطبان شبکه‌های تلویزیونی گفت: تعامل سازنده صدا و سیمای مرکز اصفهان چه در تولید و پخش برنامه‌های فرهنگ‌ساز و چه برگزاری جشن‌های مشترک گلریزان همواره با ستاددیه شعبه این استان برقرار بوده و امید است با حضور مدیریت جدید، در همکاری‌های مشترک و اقدامات موثر و مستمر بیشتری صورت پذیرد.

احسانی با تقدیر از اقدامات ارزشمند مهندس کلباسی، مدیر سابق این مجموعه در اطلاع رسانی و تولید برنامه های آموزشی گفت: اثرات محسوس فعالیتهای پیشگیرانه ای که با هدف کاهش جرائم غیرعمد در طول سال‌های اخیر صورت پذیرفته، ضمن تضمین سلامت اجتماعی و کمک به وضعیت زندانیان نیازمند و خانواده‌های چشم انتظار آنها در جهت جذب مشارکتهای مردمی و کمک خیرین و نیکوکاران استان نتایج مطلوب و فراموش ناشدنی داشته است.

مدیرعامل ستاددیه شعبه اصفهان با اشاره به جمعیت 572 نفری زندانیان غیرعمد این استان گفت: با مساعدت نیکوکاران و حمایت مسئولین استانی، اصفهان رتبه برتر را در جذب کمک‌های خیرین در سطح کشور داشته و برای حفظ این موفقیت خواستار تداوم همکاری خیرخواهانه صدا و سیمای مرکزی اصفهان شد.

در ادامه این جلسه احمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های خداپسندانه و انساندوستانه این نهاد مردمی در راستای کاهش آلام و مصائب خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: این مرکز آمادگی خود را برای هرگونه مساعدت در جهت پیشبرد اهداف متعالی این ستاد اعلام داشته و خدمت به مردم شریف استان و خانواده‌های زندانیانی که بر حسب یک اتفاق ناخواسته سرپرست یا یکی از اعضای خود را به ناچار در حبس دارند، افتخار خود می‌داند.

وی برنامه سازی و تولید مشترک مستندهای آموزنده با هدف پیشگیری از وقوع جرائم غیرعمد را یکی از الویت‌های صدا و سیمای استانی اعلام کرد و در پایان از پیشنهاد مدیرعامل ستاددیه شعبه اصفهان مبنی بر عضویت افتخاری در هیئت امناء این ستاد، استقبال کرد.

www.ipro.ir

۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۵۰
تعداد کلیک: ۴,۰۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.