English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

خدمت به خلق برتر از تعدد مستحبات عملی است

اعتمادیان، عضو هیئت مدیره و خزانه دار ستاددیه کشور در حاشیه بازدید از مجموعه ستاد دیه شعبه استان یزد گفت: ارزش حدمت به خلق برتر از تعدد مستحبات عملی و شرعی است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، محمدرضا اعتمادیان در این بازدید از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های  ستاد دیه شعبه  استان یزد قرار گرفت و تلاش این نهاد مردمی را در شناسایی و تحقیق در زمینه تشخیص افراد واجد شرایط را مثبت ارزیابی نمود.

وی خطاب به کارکنان ستاد دیه استان اظهار داشت: خدمت به خلق الله بزرگترین عبادت الهی است و طبق فرمایش مشهور مرجع عالیقدر عالم تشیع، آیت الله فاضل لنکرانی که فرموده‌اند «واجبات را انجام بده، به جای مستحبات به مردم خدمت کن»، ارزش خدمت به خلق برتر از انجام تعدد مستحبات عملی و شرعی است.

اعتمادیان تمام زندگی خویش را مرهون دعای خیر پدر و مادر دانست و به کارکنان ستاددیه استان توصیه نمود: با یک دعای خیر پدر یا مادر، انسان می تواند به عالیترین درجات برسد.

در این دیدار اسلام افشون مدیر عامل ستاد دیه استان یزد ضمن تشریح فعالیتها و اقدامات ستاد دیه استان در سال 93، به بیان برخی از مسائل و مشکلات ستاد دیه استان پرداخت و اظهار داشت: امید است با مساعدتهای بیش از پیش ستاد دیه کشور شاهد آزادی تعداد بیشتری از افراد نیازمند آبرومند که به علت جرائم غیر عمد در زندان بسر می برند باشیم.

۳ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۴۰
تعداد کلیک: ۲,۴۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.