English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

104 زندانی غیرعمد خراسان‌جنوبی چشم انتظار همت خیران

معاون ستاددیه شعبه استان خراسان جنوبی گفت: هم اکنون 104 نفر زندانی جرایم غیر عمد این استان در انتظار کمک و همت افراد خیر هستند.

به گزارش روابط عمومی ستادیه کشور، جعفر کریمی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به در پیش بودن نوروز، امیدواریم خیران خداجو قدم پیش گذاشته تا این افراد بتوانند در لحظه تحویل سال نو در کنار خانواده خود باشند.

وی با اشاره به میزان بدهی 97 میلیارد ریالی این زندانیان گفت: بیشتر این افراد به دلیل بدهی مالی، مهریه، دیه ناشی از تصادفات و نیز حوادث کارگاهی در زندان بسر می برند.

کریمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 77 نفر زندانی جرایم غیرعمد این استان از زندان آزاد شدند، گفت: رقم بدهی این افراد 50 میلیارد و 134 میلیون و 371 هزار ریال بود.

وی افزود: از این میزان یک میلیارد و 593 میلیون و 742 هزار ریال از محل اعتبارات ستاد دیه استان، دو میلیارد و 246 میلیون ریال از طریق رضایت شاکی و مابقی مبلغ بدهی در قالب ارائه تسهیلات بانکی و آورده خود مددجو تامین شده است.

کریمی افزود: از این تعداد 14 نفر در دهه فجر امسال آزاد شدند که رقم بدهی آن ها شش میلیارد و 107 میلیون ریال بود که یک میلیارد و 867 میلیون ریال آن از طریق رضایت شاکی و بقیه از طریق آورده مددجو تامین شد.

۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۰۱
تعداد کلیک: ۲,۴۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.