English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

موضوع پیشگیری همیشه باید الویت ستادهای دیه باشد

مدیرکل زندانهای استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرماندار شهرستان زاهدان گفت: هرچند در ماه‌های آخر سال بیشتر توجه شعبه ستاددیه معطوف به آزادی است، اما موضوع پیشگیری همیشه باید الویت و دغدغه ما باشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، با هدف ایجاد تعامل بیشتر ستاد دیه و فرمانداری در جهت پیشبرد اهداف و رسالت ستاد دیه در امر کمک به زندانیان جرائم غیر عمد، جلسه مشترک فرماندار زاهدان و مدیرعامل ستاددیه شعبه سیستان و بلوچستان در محل این نهاد مردمی برگزار شد .

در ابتدای این جلسه، بامری مدیرعامل ستاددیه شعبه استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در این نهاد مردمی گفت: با همت مردمی و همکاری مسئولان دلسوز از بدو تأسیس این ستاد در استان، بسیاری از خانواده‌های نیازمندان از بند معضلات اجتماعی نجات یافته و زندانیان آبرومند بسیاری از بند حبس رهایی یافته‌اند.

وی به فعالیت مضاعف این نهاد مردمی در روزهای منتهی به سال جدید اشاره کرد و گفت: امید است با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های استان و به خصوص امکانات عمومی شهرستان زاهدان برنامه‌ ویژه نوروز امسال به آزادی حداکثری زندانیان غیرعمد بیانجامد.

بابایی، مدیرکل زندانها و عضور هئیت مدیره ستاددیه شعبه استان سیستان و بلوچستان نیز با یادآوری فعالیت‌های پیشگیرانه این نهاد گفت: هرچند در ماه آخر سال تمام توجه ما معطوف به آزادی حداکثری زندانیان نیازمند می‌شود، اما فرهنگ‌سازی و آگاهی‌دهی آحاد جامعه از قوانین موجود هم باید همواره در کنار بحث آزادی مورد توجه واقع شود تا هرگز شاهد این معضل نباشیم که به همان میزان آزادی از زندانها ورودی به زندان‌ها را نیز داشته باشیم.

در ادامه ارجمندی، فرماندار شهرستان با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های ستاددیه و رضایت از اقدامات انجام شده، قول مساعدت و همکاری‌های لازم با این نهاد مردمی را دادند .

۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳
تعداد کلیک: ۲,۱۳۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.