English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرعامل جدید ستاددیه شعبه استان خوزستان معرفی شد

در نشست هیئت مدیره ستاد دیه شعبه استان خوزستان که در محل اداره کل زندانهای این استان برگزار گردید، حجت الاسلام قدرت‌الله هاشم‌نیا، بعنوان مدیر عامل جدید معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اعضای هئیت مدیره ستاددیه شعبه استان خوزستان با تأکید بر ضرورت شتاب بخشی و توسعه خدمات به محکومان جرائم غیر عمد، ضمن تقدیر از خدمات چند ساله مدیرعامل پیشین این نهاد مردمی، هاشم‌نیا را که سابقه مددکاری در زندانهای سطح این استان دارد را به عنوان جایگزین رسول صخراوی اعلام کردند که آئین معارفه وی بزودی برگزار خواهد شد.

در این نشست مدیر کل زندانها و رئیس هیأت مدیره ستاد دیه شعبه این استان با بیان اینکه خدمت در جای جای نظام مقدس جمهوری اسلامی، منت و لطف الهی است، گفت: توفیق خدمت به زندانیان جرایم غیر عمد دارای اجر مضاعفی است که پاداش قرار گرفتن در این حوزه زندگی بخش تنها در نزد خدای خانواده‌های چشم انتظاری است که بدون پشتوانه مالی تنها امیدشان به دستان پر مهر نیکوکاران و خیرین دوخته شده است.

وی ضمن تشکر از خدمات مدیر عامل سابق ستاد دیه شعبه این استان گفت: با عنایت به سیاستهای نوین ستاد دیه و همچنین ضرورت توسعه فراگیر خدمات ذیربط، مقرر شد تغییر در مدیریت ستاد دیه استان را شاهد باشیم.

رضا پوستچی، با اشاره به اهمیت آزادی در روزهای آخر سال گفت: کار این نهاد مردمی در آستانه سال جدید باید شبانه روزی باشد و تعامل و ارتباط مستمر برای آزادی بیشتر زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری از شاخصه‌های بارز مجموعه ستاد در یک ماه باقی مانده از سال باشد.

مدیرکل زندانهای استان خوزستان با تأکید بر اینکه مدیریت جدید این نهاد مردمی باید گامهای افزونتری را در عرصه‌های تعاملی و ارتباطی بردارد، گفت: با پیشرفت‌هایی که در سال‌های قبل این ستاد در زمینه پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندانها و نیز آزادی زندانیان نیازمند داشته، مجموعه این خدمات عمومی باید فراتر از حد موجود پیش رفته و سطح خدمات و هم افزائی های جامعه را بیش از پیش توسعه دهد.

مدیر کل زندانهای استان اظهار کرد: حجت الاسلام هاشم‌نیا که پیش از این دارای سابقه طولانی در حیطه زندانبانی و امور معاضدت اجتماعی و نیز مسئولیت ساماندهی مشارکتهای  اجتماعی را در این نهاد مردمی برعهده داشته‌اند یکی از افراد پیشرو در عرصه اصلاح و تربیت مجرمین به شمار می‌روند که با بررسی به عمل آمده و با توجه به نیازهای موجود در ستاددیه شعبه این استان، تصدی مسئولیت این سنگر مقدس به ایشان محول گردید.

در ادامه این جلسه، زائری عضو هیأت مدیره ستاددیه شعبه استان خوزستان هم با بیان اینکه این نهاد مردمی در کنترل و کاهش جمعیت کیفری زندانیان به خصوص در حوزه محکومین جرائم غیر عمد بعنوان بازوئی کارآمد برای نظام زندانبانی به شمار می‌آید، گفت: هیأت مدیره از برنامه‌های اعلامی مدیر عامل جدید در جهت پیشگیری و فرهنگسازی حمایت کرده و تلاش دارد با خرد و همت جمعی گامهای اثرگذاری را در جهت آزادی حداکثری زندانیان غیرعمد و نیازمند تسهیل نماید.

صخراوی، مدیر عامل اسبق این ستاد نیز با تشریح اجمالی اقدامات ستاد دیه شعبه این استان در زمان مسئولیتش گفت: ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه کمک و مشارکت در برنامه‌های آتی این ستاد، باید اقرار کنم بدون شک سالها خدمت در ستاد دیه همیشه بعنوان باقیات الصالحات ارزشمندی در خاطرم محفوظ خواهد ماند.

۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹
تعداد کلیک: ۲,۷۸۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.