English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

108 مددجوی محکوم مالی در ندامتگاههای هرمزگان زندانی هستند

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان هرمزگان گفت: اکنون 108 زندانی به دلیل محکومیت مالی و جرایم غیرعمد با بیش از 65 میلیارد ریال بدهی در زندان‌های استان زندانی هستند.

«احمد مرادی نژاد» در گفت و گو با ایرنا افزود: 34 نفر از این زندانیان را محکومان به پرداخت دیه، 31 نفر را مددجویان مهریه و نفقه و 43 نفر را نیز بدهکاران چک‌‌های بلامحل تشکیل می‌دهند که برای آزادی این زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند کمک خیرین و نیکوکاران هستیم.

وی بیان داشت: در سال جاری نیز 150 نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد با بدهی 134 میلیارد ریال از زندان‌های این استان آزاد شدند که 10 نفر  از این افراد در ایام مبارک دهه فجر  از بند حبس رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه هرمزگان در خصوص اعتبار لازم برای آزادی این زندانیان اظهارکرد: با پیگری ستاد دیه افراد شاکی 41 میلیارد ریال را گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

مرادی‌نژاد ادامه داد: شش میلیارد ریال از مبلغ کل بدهی نیز از محل تسهیلات ستاددیه کشور به این افراد پرداخت شده و مابقی از محل صندوق تامین خسارت های بدنی یا آورده خود مددجویان پرداخت شد.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز 172 نفر با بدهی 209 میلیارد و 969 میلیون و 418 هزار ریال از زندان‌های استان آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان هرمزگان خاطر نشان کرد: ستاد دیه از محکومان مالی شامل مهریه و نفقه و چک بلامحل که جنبه کلاهبرداری و خیانت در امانت نداشته باشد و حوادث کارگاهی و تصادفات رانندگی با دریافت کمک‌های مالی مردمی حمایت می‌کند.

۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۲۰
تعداد کلیک: ۲,۵۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.