English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بدهی زندانیان غیرعمد بوشهری ۱۱۵ میلیارد ریال است

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان بوشهر گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بوشهر نیازمند ۱۱۵ میلیارد تومان است که امیدوایم در فرآیند آزادی با همکاری شکات این مبلغ با کاهش همراه باشد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید اسماعیل موسوی اظهار داشت: ستاد دیه در نقاط مختلف تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد داشته و با شکات، طلبکاران و اولیاء‌دم در جهت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مددجویان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری جلسات متعددی برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه با مساعدت نیکوکاران از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۹ نفر زندانی غیرعمد استان از بند حبس رهایی یافته‌اند، گفت: این مددجویان هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند که برای آزادی آنها سه میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و اعتبارات ستاددیه کشور پرداخت شد.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان بوشهر با اشاره به طرح ویژه دهه فجر مبنی بر آزادی حداقل دو زندانی از سوی تمامی استانهای کشور، ادامه داد: در راستای این طرح به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در استان بوشهر ۲۲ نفر از زندانیان تا روز بیست و دوم بهمن‌ماه آزاد شدند.

وی اظهار کرد: بدهی این 22 زندانی واجد شرایط ، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که ۵۳۰ میلیون تومان این اعتبار از تسهیلات اهدایی ستاد دیه و ۷۲ میلیون تومان نیز از محل کمک‌های خیرین تامین شد.

موسوی با اشاره به اینکه در آزادی این افراد 600 میلیون تومان نیز اخذ گذشت رضایتمندانه داشتیم، خاطرنشان ساخت: در حال حاظر ۱۱۵ نفر زندانیان جرایم غیرعمد در استان بوشهر در انتظار آزادی هستند که برای آزادی این افراد ۱۱۵ میلیارد ریال نیاز است.

وی با بیان اینکه ۲۸ نفر از این افراد به جرم تصادفات در زندان هستند، افزود: برای آزادی این افراد از تسهیلات ستاد دیه، بخشش طلبکاران و کمک‌های خیرین استفاده می‌شود.

۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۵۱
تعداد کلیک: ۲,۱۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.