English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۶۹ نفر محکوم غیرعمد مالی از زندان بوشهر آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان بوشهر گفت: امسال با تلاش ستاد دیه، مشارکت شکات و خیران با پرداخت ۳۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال ۶۹ نفر از زندان استان بوشهر آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه بیشتر جرائم غیرعمد این استان را زندانیان چک‌های بلامحل تشکیل می‌دهند، گفت: چک‌های غیرکلاهبرداری، مهریه و تصادف بیشترین آمار جرائم غیرعمد زندان‌های سطح استان بوشهر را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه به مناسبت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 22 نفر از زندانیان در استان بوشهر به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند اظهار کرد: بمناسبت یوم‌الله 22 بهمن  22 زندانی در استان بوشهر با پرداخت بدهی آنان به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان بوشهر میزان بدهی 22 افراد آزاد شده از زندان را یک میلیارد و 202 میلیون تومان عنوان و افزود: ازاین میزان مبلغ 600 میلیون تومان از شاکیان گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مبلغ 530 میلیون تومان نیز از سوی ستاد دیه کشور تسهیلات پرداخت گردیده و به میزان 72 میلیون تومان هم از سوی خیران خداجوی استان کمک دریافت شده است.

موسوی با اشاره به اینکه امسال 69 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در بوشهر به آغوش خانواده بازگشتند، گفت: مجموع بدهی این افراد هفت میلیارد و 600میلیون تومان بود که با پرداخت مبلغ سه میلیارد و 177 میلیون تومان ار حبس رهایی پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 115 نفر به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمد مالی در بند هستند، افزود: ازاین تعداد زندانی 28 نفرشان به دلیل تصادف رانندگی و مابقی به سبب پرداخت نکردن مهریه و نفقه زندانی هستند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان بوشهر تصریح کرد: میزان بدهی این زندانیان 115 میلیارد ریال است که امید است با تأمین بخشی از این مبلغ از محل تسهیلات ستاد دیه و بخشی دیگر هم از طریق گذشت شکات و مشارکت نیکوکاران تامین شده و در روزهای منتهی به سال نو این افراد به نزد خانواده‌های خود بازگردند.

۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۱۶
تعداد کلیک: ۲,۲۶۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.