English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

فیش حج نیکوکار همدانی یک زندانی غیرعمد را آزاد کرد

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان همدان از اهدای فیش حج عمره یک بانوی میانسال همدانی به منظور آزادی یک جوان محکوم به دیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، یدالله روحانی منش در خصوص این خبر اظهار کرد: بانوی نیکوکار همدانی با حضور در ستاد دیه همدان در اقدامی خداپسندانه و انساندوستانه فیش حج عمره خود را برای آزادی یک زندانی نیازمند و آبرومند محکوم به پرداخت دیه ناشی از تصادف رانندگی هدیه کرد.

وی ادامه داد : این نیکوکار نیک انیش که قرار بود امسال به منظور زیارت خانه خدا به سرزمین وحی عزیمت کند اما پس از اطمینان از حکم شرعی واگذاری فیش خود، ارزش ریالی این برگه معنوی را در جهت آزادی یک زندانی غیرعمد تحویل ستاد دیه شعبه این استان دادند و دلیل اصلی این تصمیم را نیز استناد به حدیث شریف امام صادق علیه السلام عنوان کردند که تصریح دارد «حفظ آبروی یک مومن به مراتب از حرمت خانه کعبه بالاتر است».

وی با اشاره به اینکه این بانوی همدانی دستگیری از افرادی که به طور ناخواسته و بدون سوء نیت وارد زندان شده‌اند، را یک وظیفه شرعی برای خود قلمداد می‌کرد، اعتقاد داشت دستگیری از نیازمندان و تلاش برای رفع مشکلات آنان امر به معروفی است که باید در بین شهروندان نهادینه شود.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان همدان در مورد وضعیت مددجوی آزاد شده هم گفت: این زندانی جوان 25 ساله ای است که به علت تصادف منجر به فوت نزدیک به یک سال در زندان به سر می‌برد که با همت این بانوی نیکوکار در ایام مبارک دهه فجر به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۱۰
تعداد کلیک: ۲,۱۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.