English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گذشت ۳۷ میلیاردی شکات برای آزادی 72 زندانی در دهه فجر

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان فارس از آزادی ۷۲ زندانی جرائم غیرعمد همزمان با ایام دهه فجر خبرداد.

 

سید رضا اسکندری در گفت‌و‌گو با میزان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهارکرد: این تعداد زندانی با بدهی بالغ بر ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از زندان آزاد شده‌اند که از این مبلغ ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شکات و طلبکاران پرونده‌ها گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۴۳۰ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بالغ بر 534.345.922.913 ریال از زندان‌های استان آزاد شده‌اند که مبلغ 351 میلیارد ریال گذشت شکات بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان فارس همچنین افزود: در حال حاضر تعداد ۹۹۷ زندانی جرایم غیرعمد با میزان بدهی ۲ هزار و ۱۵۱ میلیارد ریالی در زندان‌های سطح استان در  انتظار کمک خیران هستند که امیدواریم همزمان در روزهای پایانی سال با کمک و همیاری همیشگی نیکوکاران این تعداد زندانی به آغوش خانواه‌های خود بازگردند.

وی با بیان اینکه عدم حضور سرپرست یک خانواده در گذار زمان باعث بروز مشکلات جدی برای تمام اعضای یک خانواده به دنبال دار، گفت: هنگامی که یک زندانی جرایم غیرعمد توسط خیرین آزاد می‌شود نباید بگوییم یک نفر مشکلش برطرف شده است، بلکه باید باور داشته باشم که قوام یک خانواده از فروپاشی نجات یافته است.

اسکندری، با تاکید بر توسعه فرهنگ آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در بین مردم اظهار کرد: امروز به رغم وجود مشکلات اقتصادی در جامعه شاهد افزایش تعداد خیرین هستیم که این از جایگاه رفیع دستگیری از یک مستمند در باور دینی ما حکایت دارد.

۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۳۳
تعداد کلیک: ۲,۱۹۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.