English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

غرفه ستاددیه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برپا می‌شود

غرفه ستاددیه کشور همراه و همسو با مردم انقلابی ایران اسلامی روز ۲۲ بهمن ماه، در حوالی میدان آزادی برپا خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، تقویت مشارکت فراگیر و نظامند در جهت آزادی حداکثری مددجویان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای آزادی بیش از 85 هزار زندانی نیازمند و همچنین ترویج و تقویت شعائر و آیین‌های دینی و ملی از جمله اهداف اصلی برپایی این غرفه خواهد بود.

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سالهای اخیر با عضویت در کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر به منظور پاسداشت ایام فرخنده دهه فجر همسو با اقشار مختلف جامعه همواره مشارکتی فعال داشته و ثمره آن تنها در سال گذشته علاوه بر حضور پرشور تمامی شعب ستادهای دیه استانی در این جشن سراسری، با آزادی بیش از 350 زندانی نیازمند به بار نشست.

اطلاع‌رسانی و تبیین اقدامات این نهاد مردمی به هموطنان عزیز بعنوان یکی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ارائه کتابچه‌ها و اوراق آموزشی و فرهنگی (در جهت پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها) از جمله برنامه‌های دیگر اعلام شده به تمامی شعب استانی در طول مدت برپایی غرف می‌باشد.

اعتلای سنت حسنه دستگیری از مستمندان، بویژه زندانیان آبرومند مورد حمایت ستادهای دیه، نیازمند یک عزم عمومی بوده که برای همین منظور با هماهنگی بعمل آمده تمامی غرفه‌های استانی در این جشن بزرگ ملی میزبان هنرمندان مردمی، ورزشکاران با اخلاق و مسئولین دلسوز  خود خواهند بود.

دهه فجر امسال نیز طبق ابلاغیه ستاددیه کشور به شعب سراسری، تمامی ستادهای دیه استانی موظف بودند حداقل روزانه 2 زندانی غیرعمد را آزاد کنند که در راستای اجرای این طرح ویژه بیش از 600 زندانی غیرعمد و نیازمند کشورمان به برکت این ایام خجسته آزاد و به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

گفتنی است امسال در سی‌ و ششمین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی غرفه ستاددیه کشور در شمال خیابان آزادی (نرسیده به میدان)، حد فاصل کوچه نوریاب و کوچه نورگاه دایر خواهد بود.

۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۳۵
تعداد کلیک: ۲,۲۲۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.