English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هزینه یادبود والدین صرف آزادی یک سرباز همدانی شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان گفت: فرزند یک خانواده با حضور در ستاد دیه هزینه پیش بینی شده برای برگزاری مراسم یادبود والدین را صرف آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یداله روحانی‌منش با اعلام این خبر اظهار کرد: یک سرباز متاهل به علت بدهی ۸۰۰ میلیون ریالی از حدود یکماه پیش راهی زندان شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تشکیل این پرونده در ستاد دیه، آزادی این زندانی در دستور کار قرار گرفت که با کمک این خیر نیک اندیش زمینه آزادی و بازگشت او به آغوش خانواده فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان افزود: یک ماه نخست امسال ۲۳ زندانی جرائم غیرعمد با حمایت مالی خیران آزاد شدند که از این تعداد یک نفر زن و ۲۰ نفر مرد هستند.

روحانی‌منش اضافه کرد: در حال حاضر ۲۷۳ مددجو در زندان های این استان محبوس هستند که آزادی آن‌ها نیازمند کمک‌های مردمی است.

وی یادآوری کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می شود.

روحانی منش اضافه کرد: شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۶
تعداد کلیک: ۱۰۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.