English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرعامل جدید ستاددیه شعبه استان خراسان‌رضوی منصوب شد

طی مراسمی در دفتر رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و با حضور مسئولین استانی، مدیرعامل جدید ستاد دیه شعبه استان منصوب و از خدمات ارزنده عبادی مدیرعامل سابق تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در مراسمی با حضور «جولایی» مدیرعامل ستاددیه کشور، «یساقی» نایب رئیس هیئت مدیره ستاددیه کشور، «مظفری» رئیس کل دادگستری و «موسوی» مدیرکل زندانهای استان خراسان رضوی، طی حکمی «جواد غفاریان قدیرزاده طوسی» به عنوان مدیر عامل جدید ستاددیه شعبه این استان منصوب گردید .

در ابتدای این مراسم مدیرعامل ستاددیه کشور ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر ، از خدمات ۱۳ ساله سید منصور عبادی در طول مدت تصدی مدیریت ستاد شعبه استان خراسان رضوی تقدیر کرد و برای مسئولیت جدید آرزوی توفیق نمود.

نایب رئیس ستاد دیه کشور نیز به تلاش اخیر هیئت مدیره ستاددیه کشور در بازنگری اساسنامه این ستاد مردمی اشاره کرد و گفت: اساسنامه ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در حال بازنگری است که به زودی مصوبات آن علنی خواهد شد .

وی افزود: به منظور یکسان‌سازی فرآیند آزادی زندانیان، کارگروهی ویژه تشکیل شده است که در حال حاضر به تدوین ساز و کار این فرآیند می‌پردازند.

عبادی، مدیر عامل سابق ستاددیه خراسان رضوی نیز در سخنانی از آزادی ۵۸۴۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در طی ۱۳ سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد با بدهی بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال پرونده در ستاددیه استان مطرح گردید که مبلغ ۹۰۹ میلیارد ریال آن توسط گروه تحقیق و خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام و رایزنی مددکاران زندان‌های سطح استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده است .

وی در ادامه، مراسم آزادی زندانیان در دهه کرامت را از ابتکارات موفق این ستاد دانست و افزود: این مراسم معنوی با حمایت ممتاز معاونت اماکن آستان قدس رضوی و همکاری خوب مسئول گروه تحقیق این ستاد که خودشان از خادمان قدیمی آستان مقدس حضرت ثامن الحج علیه‌السلام هستند،  همه ساله با استقبال بالای نیکوکاران در دهه کرامت برگزار می‌شود .

عبادی در پایان ضمن تشکر از مساعدت و همکاری اعضاء هیئت امنا و هیئت مدیره و تمامی روسای زندانهای استان در طول مدت تصدی‌شان در استان، برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت نمود .

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان نیز ضمن تشکر از اقدامات چشمگیر هیئت مدیره ستاددیه کشور و با اعلام رضایت از عملکرد ستاددیه خراسان رضوی در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و آبرومند،  از اقدامات خالصانه مدیرعامل سابق این ستاد تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود تا با تغییر مدیریت شاهد سرعت و دقت بیشتری در ارائه خدمات به گروه‌های هدف باشیم .

گفتنی است جواد غفاریان پیش از این ، مدیریت کل زندانها و عضو هیئت امنای ستاددیه شعبه استان گیلان را بر عهده داشته است .

۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸
تعداد کلیک: ۲,۹۹۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 1.7  (3 رای)
  • گیلان
  • ۴ اسفند ۱۳۹۳ ۰۰:۰۳
  • 0
  • 1
    0

ایشان شخص مومن ومدیر وباخدا میباشند انشاالله با تجربه خوبی که دارن در راستای خدمت به افراد مستحق موفق باشند

  • زهرا گیلان
  • ۴ اسفند ۱۳۹۳ ۰۰:۰۷
  • 0
  • 0
    0

خداوند پشت وپناه ایشان انسان با دیانت و مومن وباخدا و وخادم قشر اسیب پذیر می باشند


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.