English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانیان غیرعمد نجات خانواده‌های ایرانی است

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک‌اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در سالن فرهنگیان گرمسار برگزار شد، طی سخنانی خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و اظهار کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد گفت: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و یادآور شد: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۹
تعداد کلیک: ۱۱۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.