English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گشایش نمایشگاهی برای رهایی دربندان دردمند

نمایشگاهِ عکسِ «دوشنبه‌های رهایی» به نیت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، در محل هتل پارسیان یزد گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، نمایشگاه عکس گروهی از سی هفته بازدید از خانه‌ها و بناهای قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان «دوشنبه های رهایی» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از سوم تا هفتم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد دایر است.

این نمایشگاه در ۲ قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل و با مجموع ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان «دوشنبه های رهایی» از بناها و خانه های قدیمی ثبت کردند تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود.

عموم مردم می‌توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه هر مبلغی را که نیت کرده و تمایل دارند به این امر خیر اختصاص دهند.

پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار می‌شود و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب و بازدیدکنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند که این پویش با استقبال خوب اهالی استان یزد همراه بوده و تاکنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد شده است.

گفتنی است سال گذشته ستاد مردمی دیه در استان یزد از طریق همین اقدامات خیرخواهانه و با همت و همراهی اشخاص حقیقی و حقوقی زمینه آزادی ۱۸۵ مددجوی جرائم غیرعمد را فراهم نمودند.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۰
تعداد کلیک: ۱۳۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.