English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 9 زندانی در گلریزان دانش‌آموزان منطقه 2 تهران

دانش‌آموزان مجتمع پسرانه آموزشی معلم در استان تهران با برپایی آیین گلریزان زمینه رهایی 9 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مسئولین مجتمع آموزشی «معلم» واقع در منطقه 2 تهران به نمایندگی از هیئت دانش‌آموزی «همشاگردی‌ها» و اعضای گروه شهدای معلم که در فواصل مختلف سال نسبت به انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه اقدام می‌کنند با حضور در محل ستاد مردمی دیه عواید 925 میلیون ریالی گلریزان آزادی محصلین دغدغه‌مند این مدرسه را در جهت استخلاص 9 زندانی جرایم غیرعمد اهدا نمودند.

در این اقدام که افزون بر آینده‌سازان ایران اسلامی اولیاء و مربیان مجتمع آموزشی هم مشارکت داشتند مددجویان دربندی از استان‌های قزوین، لرستان، تهران و ایلام آزاد و به آغوش پرمهر خانواده بازگشتند.

کادر آموزشی این مدرسه با هدف تعلیم تعهدات اجتماعی و مشارکت دانش‌آموزان در انجام اقدامات گروهی از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز هر ساله در روزهای منتهی به عید فطر برنامه «زنگ آزادی» ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را مدیریت می‌کند که در سایه این تصمیم و از سال 98 تا کنون بیش از بیست محکوم مالی تحت حمایت ستاد دیه از بند زندان رهایی یافته است.  

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۱۰
تعداد کلیک: ۲۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.