English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

رهایی بدهکاران مالی در خراسان‌جنوبی 19 میلیارد تومان می‌خواهد

بستن زندان به روی 52 بدهکاران مالی موجود در سطح زندان‌های استان خراسان‌جنوبی نیازمند ۱۹ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت الاسلام علی موحدی‌راد در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان غیرعمد خراسان جنوبی که استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خیران حضور داشتند، گفت: در سال‌های گذشته با کمک شما و کمکی که از ستاد دیه کشور گرفتیم، تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد استان آزاد شدند و امیدواریم امسال هم با کمک‌های شما برای این منظور در کشور رتبه خوبی را کسب کنیم.

وی با اشاره به آیات و روایاتی از ائمه اطهار درباره انفاق افزود: بر اساس روایات معصومین هر چه انفاق کنیم خداوند جایگزینش می‌کند.

به گفته وی افراد سخاوتمند و اهل انفاق باید قدر خود را بدانند و شکرگزار این نعمت الهی با انفاق در راه خداوند باشند.

حجت الاسلام موحدی‌راد تصریح کرد: خداوند از کسانی که اموال و ثروتی دارند درخواست می‌کند که انفاق کنند زیرا افراد خیر واسطه خداوند بر روی زمین هستند.

به گفته وی برای آزادی ۵۲ زندانی جرایم غیر عمد زندان‌های خراسان جنوبی به ۱۹ میلیارد تومان نیاز است و به هر میزانی که در استان در این خصوص کمک شود، ستاد دیه کشور هم به همان میزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خراسان جنوبی کمک خواهد کرد تا تمامی بدهکاران مالی ناشی از جرایم غیرعمد آزاد شوند.

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۲۰
تعداد کلیک: ۱۱۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • سید جواد
  • ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۲۳
  • 0
  • 0
    0

کاش می‌تونستم همه رو یکجا آزاد کنم لحظه تعلل نمی‌کردم . هیچ چیزی تو دنیا موندگار نیست جز نیکوکاری هر کی داره خدا خیرش بده کمک کنه مال و ثروت دست ما امانته خدایا توفیق بده این امانت از دست ما به خلوص نیت بدون ریا بدست دیگران برسه


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.