English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ستاد دیه از حلقه‌های میانی در تحقق مردمی‌سازی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: ستاد دیه یکی از مصادیق حلقه‌های میانی در تحقق مردمی‌سازی است و کارکرد ستاد دیه ریشه در هویت ایرانی اسلامی ما دارد.

رحمان جلالی در جشن گلریزان ستاد دیه مرکز استان کرمان با عنوان «آزادی به وقت افطار» با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر راهبرد مردمی کردن کارها تاکید زیادی دارند.

وی افزود: مجموعه‌ای که در مواجهه با این فرمایشات مقام معظم رهبری نمره خوبی می‌گیرد، ستاد دیه است و این نهاد عرصه‌ای ایجاد کرده که مردم بتوانند در آن نقش‌آفرینی کنند.

جلالی بیان کرد: ستاد دیه یکی از مصادیق حلقه‌های میانی در تحقق مردمی‌سازی است.

معاون استاندار کرمان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان اظهار کرد: کارکرد ستاد دیه ریشه در هویت ایرانی اسلامی ما دارد و در فرهنگ پهلوانی، دینی و شیعی ما این مسئله وجود دارد.

وی بیان کرد: یکی از بسترهایی که مردم را وارد عرصه می‌کند، استفاده از ظرفیت رسانه است و ستاد دیه باید به این موضوع به صورت ویژه توجه کند.

مراسم جشن گلریزان مرکز استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر نمایندگی ستاد دیه، رئیس کل و معاونان دادگستری استان، جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیرکل زندان‌ها و جمعی از خیران برگزار و همزمان با این جشن، ۱۲ زندانی آزاد شدند.

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲
تعداد کلیک: ۱۳۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.