English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

فعالان اقتصادی برای کاهش زندانیان غیرعمد خوزستان پای کار آمدند

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب پویش «بهار آزادی» به همت اتاق بازرگانی و ستاد دیه استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رییس اتاق بازرگانی اهواز در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان ضمن قدردانی از حضور مسئولان و خیران استان برای حضور در این آیین معنوی، گفت: اتاق بازرگانی اهواز و اعضای آن هر ساله در راستای مسئولیت اجتماعی خود، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد تحت حمایت ستاد مردمی دیه را فراهم می‌آورد.

محمد جواد امانی با بیان اینکه در طول سال‌های مختلف همیشه حرکت‌های خیران و نیکاندیشان عضو اتاق بازرگانی اهواز مایه مباهات بوده است افزود: مفتخریم که بخش خصوصی در دوران های مختلف به وظیفه و رسالت اجتماعی خود پایبند بوده و به خوبی آن را انجام داده است.

وی تصریح کرد: حمایت دادگستری خوزستان از بخش اقتصاد و تولید در استان بی نظیر است و در ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی دادگستری کارهای بزرگی برای رونق تولید و رفع گرفتاری واحدهای تولیدی استان انجام شده است که عملکرد این ستاد قابل افتخار است.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر اینکه این اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی برای رونق کسب و کار در استان در کنار بخش دولتی است، ادامه داد: رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در استان ب تلاش همه بخش‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی استان محقق خواهد شد که همواره این مهم را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

۳۶۰ زندانی غیرعمد در انتظار مشارکت خیران خوزستانی

مدیر کل زندان‌های استان در این آیین ضمن قدردانی از ستاد دیه استان، فعالان اقتصادی و دیگر خیران استان اظهارکرد: سازمان زندان‌های کشور ۲ رسالت دارد ابتدا اجرای احکام قضایی و نگهداری از مجرمان و متهمان است و رسالت دوم اصلاحی و تربیتی است.

غلامرضا روشان با اشاره به ضرورت نگاه اصلاحی و تربیتی و همچنین توجه به خانواده زندانیان بیان کرد: دیدگاه زیبای شهید اسد الله لاجوردی و دغدغه قلبی رئیس وقت سازمان زندان‌ها بود که ستاد دیه کشور را به نوعی در رمضان سال 1369 پایه‌گذاری کرد و به برکت این باقیات الصاحات ماندگار امروز ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند در حوزه کمک‌رسانی به زندانیان غیربزهکار و محکومان مالی گرفتار بند زمینهساز اتفاقات مبارکی در سطح جامعه بوده است.

وی تصریح کرد: ۳۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان چشم انتظار کمک خیرین هستند و باید مانند فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی، همگی پای کار بیایند.

روشان افزود بیان کرد: زندانیان جرایم غیرعمد چشم انتظار دست سخاوتمند خیرین نیک اندیش هستند و در صورتی که هر خوزستانی تا پایان امسال در «پویش هر خوزستانی ۲۰ هزار تومان» مشارکت کنند؛ ۳۶۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد خواهند شد.

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۱۸
تعداد کلیک: ۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.