English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۳۵۵ میلیارد ریالی تبریزی‌ها به زندانیان غیرعمد

مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی گفت: در جریان برگزاری جشن گلریزان تبریز ۳۵۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد جمع‌آوری شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رسول تقی‌پور با قدردانی از حضور و استقبال قبل توجه مردم نوع دوست، خیر و مؤمن کلانشهر تبریز از برگزاری بیست و یکمین جشن گلریزان، افزود: در این جشن مردمی پایین ترین میزان کمک مبلغ یکصد هزار ریال و بیشترین مبلغ نیز ۵۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد اهدا شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۲۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی چشم انتظار مساعدت‌های مالی مردم برای آزادی هستند، میزان بدهی این تعداد از زندانیان را رقمی معادل چهار هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در صورت تامین ۴۰۰ میلیارد ریال، زمینه آزادی این تعداد از زندانیان فراهم می شود.

تقی‌پور با اشاره به آزادی ۷۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان‌شرقی در سال گذشته اظهار کرد: بدهی این افراد مبلغی بالغ بر هشت هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال بود که ستاد دیه استان ۳۸۰ میلیارد ریال برای آزادی این تعداد پرداخت کرد.

بیست و یکمین جشن گلریزان در تالار پتروشیمی تبریز و با حضور اقشار مختلف، خیران و نیز امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی، رئیس کل دادگستری استان و سید اسداله جولایی رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور برگزار شد.

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۵۳
تعداد کلیک: ۱۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.