English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نام‌آوران گیلانی به پویش «سهم من صد» پیوستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان از همراهی هنرمندان در برپایی پویش «سهم من صد» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علیرضا یزدانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پویش «سهم من صد» هر شهروند گیلانی می‌تواند یک میلیون ریال (یکصد هزارتومان) برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان پرداخت کند که بر این مبنا تاکنون تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده و در این پویش حضور یافتند.

وی ادامه داد: پویش مردمی «سهم من صد» تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و امید است که اقشار مختلف مردم نیکوکار گیلان در این امر خیرخواهانه شرکت کنند تا زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گیلان بیان کرد: هم اینک ۴۹۰ زندانی جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های گیلان حضور دارند که چشم به دستان افراد نیکوکار و اقشار مختلف جامعه دوخته‌اند تا با کمک این افراد، بدهی زندانیان پرداخت شده و آنها نیز به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.

وی اضافه کرد: همچنین روز ۲۷ ماه مبارک رمضان جشن بزرگ گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در مرکز گیلان انجام می شود، ضمن اینکه این مراسم در ایام ماه مبارک رمضان در همه شهرهای استان اجرایی خواهد شد.

یزدانی در ادامه از خیران و نیکوکاران نوع‌دوست که همیشه یار و یاور ستاد دیه استان بوده و هستند خواست: مثل همیشه با همت و کمکهایشان زمینه آزادی این افراد را هم فراهم کنند.

۸ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۵۶
تعداد کلیک: ۱۲۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.