English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجلیل ‌از اصناف‌خراسان‌شمالی ‌در ‌راستای آزادی ‌زندانیان‌غیرعمد

در نهمین اجلاس ماهیانه رؤسای اتحادیه های صنفی خراسان شمالی از خیرین و اصناف نیکوکار ستاد دیه شعبه این استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد، مدیر کل زندانها، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیر عامل ستاددیه استان خراسان شمالی از خیرین و نیکوکاران جامعه اصناف به جهت مشارکت هر ساله در برگزاری باشکوه جشنهای گلریزان و کمک در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری و رئیس هیدت امنای ستاددیه شعبه استان خراسان شمالی در سخنان کوتاهی با اشاره به رزق و روزی حلال، اظهار کرد: برای آرامش و امنیت بیشتر فرهنگ کار دسته جمعی را باید در استان نهادینه کرده و شرایط اشتغال سالم را برای همه جوانان این استان به طور مساوی فراهم نماییم تا در سایه بسط این نعمت شاهد کاهش حداکثری زندانیان و بالاخص محکومان جرائم غیرعمد باشیم.

قدرتی ادامه داد: افضل 70 جزء عبادت طلب روزی حلال است و باید بازاریان و اصناف به این عمل توجه داشته و ضمن تلاش در راه کسب روزی حلال این سرمایه خود را در راه خدا و دستگیری از بندگان زمینگیر حضرت بارتعالی صرف نمایند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران جامعه اصناف که همواره حامی ستاد دیه در راستای آزادی حداکثری زندانیان غیرعمد هستند، تصریح کرد: عدم رعایت مقررات در کسب روزی حلال آسیب‌های اجتماعی بزرگی را در پی داشته و باید در این زمینه ضمن اطلاع رسانی کافی و مناسب به عموم مردم، قانون را به زبان ساده به آنها آموزش دهیم تا از این طریق شاهد کاهش جرائم در این استان باشیم.

بلوکی، مدیر کل زندانهای استان نیز در حاشیه این مراسم از آزادی تعدادی از مددجویان جرائم غیر عمد خبر داد و اظهار کرد: در ایام مبارک دهه فجر با تلاش ستاد دیه شعبه این استان و کمک خیرین و نیکوکاران بیش از  20 نفر از مددجویان جرائم غیر عمد آزاد خواهند شد .

مدیرکل زندانها و رئیس هیت مدیره ستاددیه شعبه استان خراسان شمالی افزود: برای آزادی این زندانیان سه میلیارد ریال اعتبار از محل ستاد دیه و کمک های نیکوکاران و مردمی به شکات پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است در خاتمه این مراسم که نیکدل، مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت و جودکی، رئیس کل تعزیرات استان نیز حضور داشتند، لوح تقدیری از سوی رئیس کل دادگستری استان به اسدی رئیس اتاق اصناف مرکز استان به جهت حمایت از ستاد دیه استان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اعطا گردید.

۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۶
تعداد کلیک: ۲,۲۶۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.