English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲۱ زندانی غیرعمد در آئین ترحیم همسر رئیس اتاق ایران

در آئین ترحیم همسر رئیس اتاق بازرگانی ایران، خیرین و صاحبان صنایع با اهداء هزینه تاج گل مراسم در آزادی 21 زندانی غیرعمد مشارکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جمعی از مدیران ارشد حوزه بازرگانی و صاحبان صنایع در مراسم ترحیم همسر صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با مراجعه به نمایندگان ستاد دیه استان آذربایجان‌شرقی مبالغ مرتبط با تهیه تاج گل و دیگر تشریفات آئین ختم را برای آزادی ۲۱ زندانی غیرعمد و محکومین مالی هزینه کردند.

در این برنامه خداپسندانه بیش از ۵۴ ارگان، کارخانه در کنار حضور سبز اشخاص حقوقی و حقیقی مشارکت داشتند تا اعتباری که قرار بود موقت برای تسلای دل خانواده داغدار هزینه شود این بار به برگه زرین ماندگایر مبدل شود تا به تعداد روزها و دقایقی که فرد عائله‌مند و صاحب اعتباری به برکت این کمک از نعمت آزادی بهره‌مند می‌شود این خیر باقی باشد و حسنه‌ای مقبول برای عزیز سفر به شمار آید.

از ابتدای سال‌جاری تا به امروز  تعداد ۶۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان آذربایجان‌شرقی از بند حبس رهایی یافته‌اند که برای حمایت از این افراد غیربزهکار ستاد دیه بیش از ۳۲ میلیارد تومان از محل حاصل از همین حمایت‌ها، بصورت ویژه پرداخت نموده است.

پایان پیام /

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۱۸
تعداد کلیک: ۲۸۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.