English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 14 زندانی غیرعمد به نیت چهارده معصوم

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه گلستان از کمک ۲میلیارد ریالی خیّر جوان و آزادی ۱۴ زندانی غیرعمد به نیت چهارده معصوم، از زندان‌های استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه گلستان، حمید وسکویی با اعلام این خبر گفت: جوان گلستانی به منظور آزادی ۱۴ زندانی غیرعمد به نیت چهارده معصوم و هدیه آزادی سرپرست خانوار به خانواده زندانیان نیازمند به دفتر ستاد دیه استان مراجعه کرد و با پرداخت الباقی بدهی 14 محکوم مالی در آستانه سال نو مقدمات رهایی این مددجویان تحت حمایت ستاد مردمی دیه را فراهم نمود.

وی ادامه داد: مبلغ بدهی زندانیان یاد شده رقمی معادل ۳ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال بود که بخش از دیون این افراد از طریق رضایت شکات و ارایه دادخواست اعسار طی فرآیند آزادی از اصل بدهی کسر شده بود.

مدیر ستاد دیه گلستان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون با احتساب این آزادی‌ها در مجموع  ۳۳۰ مرد و ۱۰ زن محکوم مالی که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی یا ناتوانی در تامین دیات غیرعمد در زندان بودند با کمک‌های خیران آزاد شدند.

وسکویی با اعلام آخرین وضعیت زندانیان جرایم غیرعمد در استان افزود:  ۲۰۰ محکوم غیرعمد دیگر هم به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی در زندان چشم به راه حمایت‌های مردمی هستند.

وی همچنین  از آغاز پویش کمک به آزادی این زندانیان خبر داد و گفت: این پویش  از ابتدای اسفند ماه آغاز  شده است و تا پایان فروردین ۱۴۰۳  ادامه دارد که همراهی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی، اتاق بازرگانی، بنگاه‌های اقتصادی و صاحبان صنایع و کارخانجات برای مشارکت در این کار خیر موجب اتفاقات مبارکی خواهد بود.

پایان پیام /

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۳۵
تعداد کلیک: ۲۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.