English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گذشت 700میلیونی زمینه آزادی‌زندانی غیرعمدکازرونی را فراهم‌کرد

با اخذ رضایت700 میلیون ریالی از شاکیان، زمینه آزادی یک زندانی غیر عمد کازرونی فراهم شد.

روابط عمومی ستاد دیه کشور، در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان فارس، رئیس دادگاه، دادستان، شهردار، رئیس و معاون زندان و دیگر مسئولین در دفتر امام جمعه شهرستان کازرون تشکیل گردید، ضمن دعوت از پنج نفر از شکات پرونده‌ مذکور موجبات آزادی یک نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان فراهم گردید.

سیدرضا اسکندری، مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان فارس با اشاره به مستندات و سفارشات متعدد دینی در خصوص بخشش و گذشت رضایتمندانه، گفت: با آزاد کردن یک نفر در واقع یک خانواده از بند گرفتاری و مشکلات رهایی یافته و پاداش این گذشت از حقوق حقه در حقیقت تنها در  نزد خداوند متعال بوده و قطعا اجر آن در همین دنیا نیز محسوس خواهد بود.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه طبق فرمایش سید و سالار شهیدان حوائج مردم به ما از جمله نعمتهای خداوندی است که هرگز نباید با این مراجعات با ملال و خستگی برخورد کنیم که همانا مواجه با کراهت با نیازمندان همین نعمت را به مکافات تبدیل می‌نماید.

اسکندری با تقدیر از همراهی و همیاری همیشگی خیرین خداجوی استان گفت: از محل همین کمک‌های مردمی از ابتدای سال جاری تا کنون توفیق آزادی تعداد 384 مددجوی غیرعمد و آبرومند این استان را با مبلغ کل بدهی 499میلیارد و 363 میلیون ریالی داشتیم که از این تعداد  زندانی 17 نفر بانوانی بودند که بیشتر به دلیل محکومیت‌های مالی راهی زندان شده بودند.

در ادامه جلسه در معیت شکات و طلبکاران این پرونده و همچنین اکرمی، رئیس دادگاه و دادستان، رئیس و معاون این مددجوی واجد شرایط کمک بررسی و زمینه آزادی وی با گذشت 80 درصدی میبلغ محکوم شده فراهم شد.

۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۵۱
تعداد کلیک: ۲,۲۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.