English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی یک زندانی با پس‌انداز دانش‌آموزان یک مدرسه در همدان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان گفت: دانش‌آموزان یک مدرسه در شهر همدان با پس‌انداز خود، یک زندانی جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یداله روحانی‌منش با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود سه سال پیش یک زندانی عائله‌مند که در بخش سنگ‌کاری یک ساختمانی مشغول به کار بود یک کارگر را برای آرماتوربندی دعوت به همکاری می‌کند اما در ادامه این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار ضایعه نخاعی می‌شود.

وی ادامه داد: با رای دادگاه پس از بررسی شرایط با لحاظ درصد تقصیر این فرد به پرداخت ۲۲ میلیارد ریال محکوم می‌شود که به علت ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از حوادث کار از حدود سه سال پیش روانه یکی از زندانهای استان همدان شده و به دلیل تزاید هر ساله نرخ دیه با اراقم سنگین‌تر در بند ماندگار می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان گفت: با پیگیری ستاد دیه و مساعدت دستگاه قضایی، بدهی این فرد پس از ارایه معاضدت‌های قضائی قسط بندی شده و بر این اساس ۷۰۰ میلیون ریال از این مبلغ در مرحله نخست به عنوان پیش قسط اول از سمت خیرین مورد حمایت قرار می‌گیرد.

به گفته مدیر نمایندگی ستاد دیه در همدان در طی ۱۰ ماهه امسال تعداد ۲۱۵ زندانی جرائم غیرعمد با مساعدت اقشار مختلف اجتماعی آزادی و به آغوش جامعه بازگشته‌اند.

پایان پیام /

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۵۹
تعداد کلیک: ۴۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.