English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دانش‌آموزان یزدی آینده‌ساز نه، آبادگران امروز ایران هستند

جمعی از دانش‌آموزان یزدی با اهداء مبلغ ۵۰ میلیون تومان زمینه رهایی یک مادر زندانی غیرعمد را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در راستای تعلیم و ایفای تعهدات اجتماعی با برپایی آیین گلریزانی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش و رئیس مرکز استعدادهای درخشان استان دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان یزد با جمع‌آوری پس‌اندازهای خود و تقدیم آن به ستاد دیه در آزادی یک مادر زندانی مشارکت نمودند.

در این آئین معنوی، مدیر کل آموزش و پرورش یزد با تقدیر از اقدام خودجوش و اثربخش محصلین مقاطع مختلف تحصیلی در کاهش جمعیت زندانیان جرایم غیرعمد استان گفت: کسانی که نگران نسبت به آینده کشورند با دیدن جلوه‌هایی نظیر جشن‌های گلریزان آزادی خیالشان راحت باشد که نسلی که در پیش است بسیار پویاتر و سرزنده تر از نسل گذشته هستند. نسل فعلی معطل تعلیم در سطح دبستان و دبیرستان نمانده و در همین مراحل آموزشی نسبت به اصلاح امور جامعه به سهم خود تلاش داشته و منشاء خیر است.

محمد رحیمی‌نژاد ادامه داد: امروز شاهد اقداماتی هستیم که نشان دهنده رویش معنای تربیت عمومی علیرغم همه تهدیدات و نگرانی‌هایی هستیم که در عرصه رسانه و در بین برخی طبقات اجتماعی مطرح می‌شود. با وجود یک چنین نگاهی امروز برای نمونه دانش‌آموزان به عرصه آزادی زندانیان غیرعمد هم ورود کرده و در این اقدام فراتحصیلی با یکدیگر رقابت دارند.

وی در پایان افزود: به برکت این درجه از پختگی فرزندان ایران اسلامی امروز موضوع کمک به آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه در بین مدارس استان یزد تبدیل به یک فرهنگ حسنه شده و هر روز به جرگه مدارسی که در حوزه حبس‌زدائی اقدامی داشته و دارند اضافه می‌شود. اقدامی که از سخاوت آن‌هایی حکایت دارد که با صغرسن و دستانی کوچک اما کارهای بزرگ و ماندگاری را رقم می‌زنند.

پایان پیام/

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۴۱
تعداد کلیک: ۳۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.