English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 1 میلیارد ریالی آستان حضرت معصومه به زندانیان غیرعمد

مدیر ستاد دیه استان هرمزگان گفت: از سوی تولیت آستان قدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها یک میلیارد ریال برای آزادی زندانیان در هرمزگان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، عبدالمجید مرادی‌نسب مدیر ستاد دیه استان هرمزگان با اعلام این خبر اظهار کرد: آیت‌الله سعیدی تولیت آستان قدس حضرت فاطمه معصومه در قم این مبلغ را به مناسبت اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت حضرت سجاد علیه‌السلام به‌حساب ستاد دیه استان هرمزگان واریز فرمودند.

وی افزود: برخی از بانیان کنگره امام سجاد علیه‌السلام در هرمزگان که در شمار علمای مبرز و مدرسین برجسته حوزه‌های علمیه قم هستند در ماه شعبان امسال افزون بر حمایت همیشگی در خلال برپایی این برنامه بین‌المللی این گونه نسبت به امر حسنه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همیار ستاد دیه بودند.

مرادی‌نسب با اشاره به آخرین وضعیت زندانیان جرایم غیرعمد هرمزگان گفت: هم‌اکنون 269 بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی در سطح ندامتگاه‌های استان تحمل حبس می‌کنند که بنا به شرایط مددجویان و نتایج تحقیقات 57 نفر از این افراد در اولویت آزادی قرار دارند که با حمایت عموم خیرین در تلاش هستیم زمینه آزادی حداکثری این افراد تا روزهای باقیمانده از سال فراهم شود.

پایان پیام /

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۱۱
تعداد کلیک: ۲۲۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.