English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دانش‌آموزان «ثامن نور» هم به حامیان ستاد دیه پیوستند

بدنبال پویش خودجوش دانش‌آموزان مدارس سطح استان خراسان‌رضوی، این بار دختران دبیرستان «ثامن نور طوس» در شمار حامیان ستاد دیه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه متوسطه دوره دوم بنام «ثامن نور طوس» واقع در شهر مشهد، با اهداء کمک‌های نقدی خود زمینه رهایی یک زندانی جرائم غیرعمد را فراهم نمودند.

جواد غفاریان طوسی در خصوص جزئیات این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: این دانش‌آموزان با جمع‌آوری مبلغی معادل ۲۰۰ میلیون ریال و بعبارتی تامین الباقی بدهی یک سرپرست خانواده زمینه‌ساز بازگشت این مرد بعد از تحمل سه ماه حبس به آغوش جامعه شدند.

وی با اشاره به پویش‌های مختلف آزادی زندانیان در سطح استان خراسان‌رضوی یادآور شد: در حال حاضر حرکت‌های جدیدی در مدارس برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند و واجد شرایط ایجاد شده که همگی با هدف پیشگیری از بروز معصلات اجتماعی و تقویه روحیه انفاق در بین آحاد مختلف اجتماعی صورت می‌گیرد.

مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی ادامه داد: در نمونه دیگری در همین حوالی یکی از دانش‌آموزان دبستان پسرانه «کاویان» در مشهد به تنهایی با اهدای مبلغ ۱۰۰ میلیون به ستاد دیه موجبات استخلاص یک زندانی صاحب اولاد را فراهم نمود.

غفاریان طوسی گفت: نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد دارند، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ بانک ملی به نام «ستاد دیه خراسان رضوی» واریز کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۳ داخلی ۵ و یا همراه ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس حاصل کنند.

وی با تقدیر از حمایت و اعتماد عمومی نسبت به اقدامات ستاد دیه استان بیان کرد: سال گذشته نیکوکاران خراسان‌رضوی از اقشار مختلف با اهدای کمکی بالغ بر ۲۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال مسبب آزادی ۵۶۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان شدند.

پایان پیام /

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۱۸
تعداد کلیک: ۲۱۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.