English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گذشت ۱۵۴ میلیاردی شکات تهرانی برای آزادی ۶۲۴ زندانی

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان‌ تهران از آزادی ۶۲۴ زندانی غیرعمد با بدهی بالغ بر ۶۳۶ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال از زندان‌های استان خبرداد.

مصطفی محمدی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی میزان در این باره اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا کنون این تعداد از زندانیان استان که ۱۵۵ نفر دیه و ۴۶۹ زندانی محکومیت‌های مالی غیرکلاهبرداری بوده‌اند با مساعدت ستاد دیه شعبه استان تهران از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی نقش شکات را در کاهش آمار زندانیان جرایم غیرعمد تاثیرگذار دانست و گفت: شکات از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۳ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال از سهم خود گذشت کرده‌اند که رقم چشمگیری است.

محمدی در ادامه بیان کرد: محکومان مالی غیرکلاهبرداری بیشترین آمار زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران را تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان تهران همچنین گفت: صندوق مستقل تامین خسارت‌های بدنی بیمه نیز از ابتدای سال جاری زمینه آزادی ۵۶ زندانی تصادفات غیرعمد را از زندان فراهم کرده است.

وی در ادامه از برگزاری جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در باغ موزه قصر خبرداد و گفت: این جشن با کمک سازمان میراث فرهنگی و باغ موزه در ساعت ۱۸ روز ۱۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان تهران همچنین از خیران خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۱۴۱۴ بانک تجارت برای آزادی زندانیان نیازمند واریز کنند.

۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۱۸
تعداد کلیک: ۲,۲۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.