English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پدر دوقلوهای ارومیه‌ای به همت خادمان رضوی آزاد شد

در روز عید مبعث خادمان آستان قدس رضوی پدر دوقلوهای تازه متولدشده را از زندان ارومیه آزاد کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، خادمان آستان قدس رضوی نمایندگی آذربایجان غربی با حضور در دفتر ستاد دیه استان و پرداخت بدهی مددجوی نیازمند شب عید مبعث محکوم مالی را از زندان ارومیه آزاد کردند .

مددجو «حسین.ع» که با توجه به محکومیت مالی تحمل حبس می‌نمود دو روز پیش صاحب فرزند دوقلو شده بود که با اطلاع خادمان آستان قدس رضوی نمایندگی استان آذربایجان غربی و پیگیری امورات قضایی و تماس با شاکی نامبرده و اخذ آخرین توافقات با همکاری ستاد مردمی دیه و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال مصادف با عید مبعث رسول اکرم محکوم نیازمند مالی را آزاد کردند.

در این مراسم از سوی مدیر و کارشناس مددکاری اجتماعی ستاد دیه ، مدیرکل و خادمان مبلغ ۱۰ میلیون تومان عیدی و کمک هزینه فرزندان دوقلوی تازه متولد شده به خانواده مددجو پرداخت شد.

خادمین آستان قدس رضوی نمایندگی استان آذربایجان غربی با پیگیری نامه آزادی مددجو را از درب زندان تامنزلشان بدرقه نمودند و با اهدا بسته معیشتی و کمک هزینه حمایتی در جشن عید پدر سرپرست خانواده و دوقلوهای تازه متولد شده مشارکت نمودند.

این زندانی با اعطای تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی ستاد دیه استان آذربایجان‌غربی و کمک ۵۰ میلیون تومانی خادمین آستان قدس رضوی استان آذربایجان غربی از زندان آزاد شد.

پایان خبر /

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۱۸
تعداد کلیک: ۲۰۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.