English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ستاد دیه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خوزستان با اشاره به خدمات حبس‌‌زداء این نهاد مردمی گفت: تاسیس ستاد دیه از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، همزمان با دهه فجر و ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، به کمک خیرین خداجوی استان خوزستان، بخشودگی شاکیان و تلاش ستاد مردمی دیه استان، زمینه رهایی 45 زندانی جرائم غیرعمد در چهل و پنج سالگی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی فراهم شد.

در حاشیه این مراسم که علی دهقانی رئیس کل دادگستری، صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، غلامرضا روشان مدیر کل زندان‌های خوزستان حضور داشتند، مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان خوزستان در سخنانی با اصحاب رسانه گفت: در آستان سالگرد پیروزی انقلاب، تعداد 45 زندانی جرایم غیرعمد که به دلیل مشکلات مالی در زندان گرفتار بودند با اعطای تسهیلات و اقدامات ارفاقی و کمک‌های مردمی با مبلغ بدهی بالغ بر 125 میلیارد تومان به آغوش خانواده بازگشتند .

قدرت هاشم‌نیا با اشاره به ماهیت مردمی ستاد دیه افزود: این مجموعه خدمت‌رسان در خوستان تحت سایه نظام مقدس اسلامی با اعطای 3 میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات، 3 میلیارد تومان کمک ویژه و ترغیب شاکیان به ارایه تخفیف یا گذشت به اعتباری معادل 5 میلیارد تومان موجبات آزادی این زندانی غیربزهکار را فراهم آوردند.

ستاد دیه کشور

پایان پیام /

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۵۶
تعداد کلیک: ۲۱۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.