English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همدان بیشترین استفاده را از ظرفیت اعسار دارد

ستاد دیه استان همدان با میانگین ۹۱ درصد از نظر تأیید اعسار درخواست‌های زندانیان جرائم غیرعمد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علی شمس در جریان سفر به شهر همدان، عملکرد ستاد دیه استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در عمده شاخصه‌ها ستاد دیه همدان از میانگین کشوری هم بالاتر است.

وی با قدردانی از خیرین خداجوی همدانی در راستای کاهش جمعیت زندانیان جرایم غیرعمد تأکید کرد: بی‌تردید جذب کمک‌های مردمی به دلیل اعتماد بالای مردم به این ستاد است، مردمی که برای آزادی زندانیان مالی سنگ تمام گذاشته‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به نحوه مدیریت عالی قضات همدان در موضوع اعسار نیز گفت: ستاد دیه همدان با میانگین ۹۱ درصد از نظر تأیید اعسار درخواست‌های زندانیان جرائم غیرعمد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی توسط قضات برجسته، در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

شمس برای کمک مالی به منظور آزادی تمام ۲۲۵ زندانی جرایم غیر عمد استان قول مساعد داد و تصریح کرد: به میزان کمک‌های مردم استان برای آزادی این تعداد زندانی، ستاد دیه مرکز نیز کمک خواهد کرد به گونه‌ای که زمینه آزادی تمامی مددجویان واجد شرایط فراهم شود.

پایان پیام /

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۱۰
تعداد کلیک: ۲۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.